Ľudia pre Malacky » V Malackách bude moderná železničná stanica

Krátke správy

22.06.2020
Výstavba novej telocvične v areáli Základnej školy Dr. J. Dérera sa blíži ku koncu. Vedenie mesta by ju malo odovzdať škole do užívania v utorok 30. júna.

18.02.2020
Po viac ako dvoch rokoch verejného obstarávania je víťazom na modernizáciu železničného koridoru taliansko-slovenské združenie spoločností ICM S. p. A., Vicenza (vedúci člen) a Váhostav - SK, a. s., Bratislava, za takmer 275 mil. eur bez DPH. Pôjde o obrovskú stavbu. Budú sa vymieňať kolajiská, budovať podjazdy, odhlučnenie trate a v Malackách aj nové nástupištia s podchodmi.


» Archív krátkych správ

Inzercia

Ordinačné hodiny

Posledné komentáre

xyz05.10.2020
1. mája sa má zjednosmerniť

nobody30.09.2020
Severný obchvat Malaciek je prioritou

názor13.07.2020
1. mája sa má zjednosmerniť

nobody09.07.2020
1. mája sa má zjednosmerniť

P. Š.08.07.2020
1. mája sa má zjednosmerniť

marian18.05.2020
Plot je konečne preč, vzniká park

lebo16.05.2020
V centre meste vyrastie obchodné...

preto16.05.2020
V centre meste vyrastie obchodné...

Príspevky z fóra

Iva26.05.2020

matej24.04.2020

matej24.04.2020

Edo24.04.2020

matej22.04.2020


Príspevky z tém

otázka19.04.2017
Družstevná v Malackách

riki18.03.2015
Skatepark Malacky

pre pána primátora..16.02.2015
Skatepark Malacky

občan daňový poplat13.02.2015
Skatepark Malacky

ironik12.02.2015
Skatepark Malacky

V Malackách bude moderná železničná stanica

Železnice Slovenskej republiky uzavreli zmluvu na modernizáciu železničnej trate Devínska Nová Ves – Kúty, resp. slovensko-česká štátna hranica. Súčasťou projektu bude okrem iného výmena koľajísk, budovanie podjazdov namiesto železničných priecestí či odhlučnenie trate. Malacky dostanú nové nástupištia a podchody.

Modernizácia tohto dôležitého dopravného koridoru vo výške takmer 275 miliónov € bude financovaná prevažne z eurofondov.

Po vyše dvojročnom procese verejného obstarávania sa zhotoviteľom stalo taliansko-slovenské združenie stavebných firiem ICM S. p. A., Vicenza (vedúci člen) a Váhostav-SK. Predpokladá sa, že stavebné práce potrvajú viac ako tri roky. Ich výsledkom bude prepojenie slovensko-českej hranice so slovensko-maďarskou hranicou cez Bratislavu, skrátenie jazdných časov a zníženie hluku.

„Je v prioritnom záujme ŽSR začať čo najskôr s implementáciou tohto projektu spolufinancovaného z prostriedkov Európskej únie, čo nám umožnil podpis zmluvy. Tento projekt je fázovaný a bude hradený aj z budúceho programového obdobia, keďže agentúrou INEA (Innovation and Networks Executive Agency – pozn. ŽSR) bola odsúhlasená etapizácia projektu na viacročné obdobie teda rozdelenie projektu na fázy,“ uviedol pre agentúru SITA generálny riaditeľ ŽSR Miloslav Havrila.

Táto zákazka je súčasťou globálneho projektu prepojenia slovensko-českej hranice so slovensko-maďarskou hranicou cez Bratislavu. Špecifickým cieľom projektu je napojenie modernej bezpečnej železničnej infraštruktúry SR na európsku dopravnú sieť, čím sa zabezpečí prepojiteľnosť európskych regiónov modernou a kvalitnou sieťou v súlade s medzinárodne dohodnutými požadovanými technickými parametrami.



pošli na vybrali.sme.sk

Pridaj svoj komentár

Pre pridávanie komentárov platia rovnako pravidlá dohodnuté pre diskusiu. Príspevok sa zobrazí v diskusii až po autorizácii administrátorom, takže ho prosím neposielajte viackrát.


Opíšte tento kontrolný text: lpm

Komentáre k článku