Ľudia pre Malacky » Zbúrala sa prvá čierna stavba na Družstevnej ulici

Krátke správy

27.04.2023
Záchranná brigáda Hasičského a záchranného zboru v Malackách v súčinnosti s Okresným riaditeľstvom Hasičského a záchranného zboru v Malackách pozýva verejnosť pri príležitosti osláv sviatku svätého Floriána, patróna hasičov, na Deň otvorených dverí, ktorý sa uskutoční dňa 05. mája  v čase od 08.30 h do 12.00 h v priestoroch Záchrannej brigády Hasičského a záchranného zboru v Malackách na Továrenskej ulici č. 1.

30.10.2022
Z 10 kandidátov ĽPM sme získali 10 poslaneckých mandátov. Novým poslancom zastupiteľstva sa stane náš kandidát Tomáš Beňo.Kandidát na primátora Juraj Říha uspel so 4171 hlasmi, čo predstavuje 79,81 % z 5 226 platných hlasov odovzdaných všetkým kandidátom.


» Archív krátkych správ

Inzercia

Ordinačné hodiny

Posledné komentáre

eva11.03.2024
Ulica Martina Benku prejde...

Michal11.08.2023
Ulica Martina Benku prejde...

nobody29.06.2023
Primátor Říha: Stavebný ruch ustane...

Gusto25.04.2023
Mesto obstaráva cyklotrasu z...

Max24.03.2023
Začala stavebná úprava svetelnej...

Luboš06.03.2023
Mesto získalo takmer 950 tisíc eur na...

Peter Ditrich06.02.2023
Rok 2023 sa začne výstavbou škôlky...

mm30.04.2022
Futbalový štadión by sa mal...

Príspevky z fóra

jan04.12.2023

Jana19.10.2022

dj24.03.2022

Peter Ditrich16.03.2022

Ondro05.08.2021


Príspevky z tém

otázka19.04.2017
Družstevná v Malackách

riki18.03.2015
Skatepark Malacky

pre pána primátora..16.02.2015
Skatepark Malacky

občan daňový poplat13.02.2015
Skatepark Malacky

ironik12.02.2015
Skatepark Malacky

Zbúrala sa prvá čierna stavba na Družstevnej ulici

AKTUALIZOVANÉ A DOPLNENÉ O VIDEO - Zhruba po desiatej hodine predpoludním začal exekútor odstraňovanie prvej čiernej stavby na Družstevnej ulici v Malackách. Na pozemkoch sa nachádzajú ešte ďalšie dve stavby, ku ktorým nie je právoplatné rozhodnutie.

Čierna stavba, ktorú dnes exekútor zbúral, je rozostavaný dom v záhrade pozemku. Dom bol postavený bez povolení, nebol ešte pod strechou, stavbu tvorili len vonkajšie obvodové múry. Keďže sa stavebníčka tohto domu neodvolala, rozhodnutie stavebného úradu o odstránení stavby nadobudlo právoplatnosť začiatkom septembra. Exekútor vykonal samotnú exekúciu na základe poverenia súdu, keďže nedovolená stavba nebola dobrovoľne odstránená samotnou stavebníčkou.

Na pozemku ďalšie dve nedovolené stavby...

 

K prvej (1 - priamo z ulice Družstevnej) bolo už raz vydané rozhodnutie o odstránení stavby. Krajský stavebný úrad toto rozhodnutie zrušil a vec vrátil na ďalšie konanie. Stavebný úrad v Malackách na túto nedovolenú stavbu vydal opätovne koncom februára rozhodnutie o odstránení stavby, ktoré nenadobudlo ešte právoplatnosť.

Dnešnú exekúciu odstránením stavby, ktorá sa nachádzala na parcele č. 332, vykonal súdny exekútor Štefan Hrebík. Odstránenie stavby zabezpečila spoločnosť Kovostav 98 SK, ktorú si objednalo mesto ako oprávnený z exekúcie. Mesto je oprávneným z dôvodu, že rozhodnutie vydal stavebný úrad v Malackách. Oprávnený z exekúcie by mal uhradiť aj samotný výkon a náklady na odvoz odpadu a následne si vzniknuté náklady uplatniť u stavebníčky ako povinnej z exekúcie.

(Juraj Říha)

V tejto chvíli je už spomínaná zadná čierna stavba zbúraná. Na mieste boli ťažké mechanizmy, bager a nákladné vozidlá, ktoré odviezli z pozemku tehly na skládku v Zohore.

Bager sa do záhrady dostal zo zadnej strany pozemku, cez pole od Kozej ulice. Pred samotným búraním vykopával z pozemku odpadky, ktoré boli podľa svedkov zakopané hlboko v zemi. Prvé dva odvozy vozidiel boli naplnené odpadkami zo zeme. Malo by ísť asi zhruba o 20 ton odpadu. Na zakopávanie odpadu do zeme upozorňoval mesto Oskar Dobrovodský ml. Dnes sa skutočnosť potvrdila.

Podľa našich informácií došla neskôr na miesto aj samotná stavebníčka E.Galbová, ktorá sa dožadovala tehál zo zbúranej stavby so slovami, že jej "za toto mesto nahradí vzniknutú škodu".

Na mieste je od rána polícia, ktorá dozerá na bezpečnosť pri výkone exekúcie. Pred domom zo strany Družstevnej ulice dohliada na ochranu verejného poriadku mestská polícia. Podľa slov riaditeľa okresného policajného zboru bude polícia miesto monitorovať počas celého dňa. Na mieste bol aj Oskar Dobrovodský st. so sestrou, najbližší susedia z rodiny Salčíkovej a Michálkovej, tiež Zuzana Baligová, jedna zo zástupcov obyvateľov Družstevnej ulice, ktorá spolu s ostatnými obyvateľmi požiadala listom riaditeľa polície o zvýšenú ochranu poriadku počas nasledujúcich dní. Obyvatelia sa obávajú, že sa Rómovia za zbúranie stavby odplatia.

LPM.sk 

Pozemok sa oplotí...

Prvé dve nedovolené stavby sa nachádzajú v prednej časti pozemku, jedna na parcele č. 336 (na ktorú je vydané rozhodnutie stavebného úradu o odstránení stavby) a druhá na parcele č. 333 (spoločný dvor). Tretia nedovolená stavba sa nachádzala do dnešného dňa v záhrade na parcele č. 332, ktorej vlastníčkami sú pani Rafaelová s dcérou. Po odstránení stavby sa začala výstavba plotu, ktorým sa oddelí parcela pani Rafaeolovej od spoločného dvora, ktorý je v spoluvlastníctve tiež s rodinou Galbových a Danihelových, ktorí obývajú prednú časť pozemku. Vlastníčky si týmto oplotením chránia svoj majetok ako jedno z prvých opatrení, na ktorých sme sa dohodli na nedávnom stretnutí s obyvateľmi Družstevnej. Ďalšie odporúčané právne opatrenia majú súvislosť s nepovolenou stavbou na parcele č. 333, susedským spolunažívaním, náhradou škody a obmedzením vlastníckeho práva. Vhodný postup prerokuje Komisia pre správu majetku a legislatívu na svojom prvom zasadnutí v pondelok.

(Juraj Říha) 



LPM.sk, (šedé boxy, autor fotografií a videa: Juraj Říha)



pošli na vybrali.sme.sk

Pridaj svoj komentár

Pre pridávanie komentárov platia rovnako pravidlá dohodnuté pre diskusiu. Príspevok sa zobrazí v diskusii až po autorizácii administrátorom, takže ho prosím neposielajte viackrát.


Opíšte tento kontrolný text: lpm

Komentáre k článku

09.03.2011 14:41:32 | Smolinsky

Tak! Tvrdo na nich pokial sa Cigan nebude bat a nebude citit silu bude si robit co chce..exekutora trebalo ked moze beznych ludi nahanat preco nie tychto.Uz davno mal byt barak dole!!

09.03.2011 14:50:50 | renča

Tak čo sa vlastne dnes stalo? Vyviezol sa im odpad, zburala sa jedna stavba, ktora zatiaľ nebola obývaná. Teraz neviem, či sa urobilo viacej úžitku alebo škody pre Galbovcov.
Verím len, že na zbúranie dalších čiernych stavieb sa nebude čakať dalšie mesiace, dufam, že toto nebol len krok na zaslepenie očí, aby sme si všetci naivne mysleli, že hurááá konečne sa niečo robí.
Pokračovanie by sme chceli vidieť čo najskôr a len taká mini otázočka: bude polícia na ulici i počas večerných hodín? Ludia maju strach!!

09.03.2011 14:52:21 | Smolinsky

Na webe mesta ticho.. ani sprava ani naznak ze by sa nieco dialo.. tento obciansky web som bral divne a bol zaskoceny ale dnes musim priznat ze ako som ho nevnimal a navstevovala iba manzelka,prinasa tento web spravy skor ako mestky a to je co povedat :( klobuk dole a hanba pre mestske media ktore by sa mali zamysliet :(

09.03.2011 15:02:47 | Smolinsky

Mestsky urad sa prebudil a rychlo zverejnil kratky clanok.. nadpis dost podobny .. ? kto je -tabu-?

09.03.2011 15:04:55 | Smolinsky

Ked som mal otvoreny web toto som nasiel .. neviem ci je to zart mestskeho uradu .. alebo.. : Mesto kúpi dom (09.03.2011) Mesto Malacky hľadá za účelom odkúpenia alebo prenájmu aj staršiu nehnuteľnosť pre viacpočetnú neprispôsobivú rodinu. Ponuky z celého okresu Malacky s priloženým aktuálnym listom vlastníctva, návrhom ceny a fotodokumentáciou objektu zasielajte do 31. marca na adresu: Sekretariát úradu, MsÚ Radlinského 1, 901 01 Malacky.
... to je riesenie primatora???

09.03.2011 15:40:22 | Natasa Spelicova

tabu je pani Bubelova z Mestskeho uradu.

09.03.2011 15:41:30 | nobody

Stavebníčka E. Galbová je zjavne mimo kruhový výsek - nie mesto jej bude hradiť škodu, ale ona bude musieť uhradiť náklady spojené s odstránením jej stavby.

09.03.2011 15:56:39 | Smolinsky

Natasa Spelicova,dakujem...-pani Bubelova z mestskeho uradu- clanok rychlo dopisala a doplnila o vyjadrenia primatora mesta ako nekompromisne kona :))

09.03.2011 16:29:57 | Jozef

V pretekoch o prve informacie - rihovci : mestsky urad - 1:0 ... v sutazi kvality informacii - rihovci : mestsky urad - 0:1 ... napinaveee ... skoda, ze mestsky urad vyrazne zaostava v populizme ... no proste prehrava na plne ciary ... zaverom - je mi z vas tazko

09.03.2011 17:14:30 | Andrea P

Este ked sa zburaju tie dva dalsie domy bude pokoj.Romovia pojdu prec sami. Dnesne buranie zaplatil exekutor a bude to vymahat od stavebnicky?

09.03.2011 20:19:34 | petrasova

ked sa pozriete na video ako bura ten buldozer stenu to pada dost lahko a v celom kuse.. oni to nemali ani betonovane? sa divim ze to nepadlo samo a neprivrelo ich to :))

prosim, nemate nejake nove spravy o kanalizacii?? nedali ste von ziadnu informaciu odvtedy co ste zverejnili dokumenty k zrusenej sutazi :(

09.03.2011 20:20:38 | petrasova

za pripadne informacie vam vopred dakujem...

09.03.2011 21:36:42 | fireman72

Pri odbornosti a akčnosti mestského úradu na kanalizáciu radšej zabudnite. Postupne sa vrátime k suchej latríne, ako Galbovci z Družstevnej ulice. Možno sa začne robiť kanalizácia, až navštívi Malacky ďalší minister, tento raz minister životného prostredia. Malacky dobré mesto pre život bez kanalizácie.

10.03.2011 02:33:12 | Nada Hrdlovičová

Pre : petrášová a fireman 72, aspoň súvisiaci postreh k dotazu ku kanalizácii, ktorú ste do tejto-inej témy vsunuli . Je z www.malacky.sk,
citujem z príspevku od Říha, z 03.2011:

" Teší ma, že po rokoch upozorňovania nami poslancami na rozsah agendy Oddelenia ekonomiky príde k jeho rozdeleniu. Čo ma však už nepotešilo, je napojenie bývalého ODDELENIE PROJEKTOVÉHO RIADENIA na nové Oddelenie právne. Jednu nádobu presunieme pod inú. O čom je taká zmena? Agendu európskych projektov a investičných zámerov považujem za tak rozsiahlu, že je podľa mňa až príliš odvážna. Napíšem tak ako to cítim. Dúfam, že celá táto HRA na začlenenia projektov pod právnym nie je len PROSTRIEDOK ODSTRÁNENIA vedúcej oddelenia PRED VÝSLEDKAMI KONTROL K BYTOM A KANALIZÁCII. Predsa len je ľahké sa postaviť pred poslancov a povedať, čo vy tu vytýkate, my sme už zmeny urobili. Naďalej však zostáva zodpovedný za činnosť úradu prednosta MsÚ...................."

Kvôli čomu by asi tak mohli byť tieto spomínané hry , a čo sú to za kontroly..........? ????? Nebodaj tej firemanom spomínanej odbornosti ???
Bude aj kontrola príbehu " čiernych stavieb" avšak AŽ OD samého POČIATKU ? Myslím včítane počiatočného príbehu: bytový dom PARTIZÁNSKÁ ????

10.03.2011 11:23:09 | AJ

http://www.malacky.sk/index.php?page=oznamy_cely&id=265

Najprv som si myslela, ze to je vtip, ale zda sa, ze nie. Hladat prostrednictvom oznamu dom na odkupenie sa mi zda pritiahnute za vlasy.

Ak sa niekto bude chciet zbavit starej chalupy, preda ju mestu a zneprijemni tym zivot dalsim buducim susedom. Namiesto toho, aby boli tito neprisposobivi obcania povinni dodrziavat poriadok a zakony ako my ostatni, presunieme ich inde a tam si budu robit, co sa im zachce.

Dokedy???

10.03.2011 13:27:00 | obcan

Je len skoda , ze sa pan Riha unuval az ked tam boli media (ze by samolubost?). Z coho este vytlciete politicky kapital pan Riha?

Zatial tu nebolozo zopovedane pan Riha, komu patri pozemok na ktorom sa zacal stavat plot. No len skuste to tu napisat :-) v zaujme "objektivnych" informacii.

10.03.2011 14:03:36 | nina

presne tak, úplne s vami súhlasím pán Smolinsky

10.03.2011 14:14:50 | Zuzana Baligová

pre OBČAN:
Vážený pán neznámy,
Juraj Říha sa nezaujíma o riešenie problému na Družstevnej len za účasti médií, v tom sa mýlite. Bol to práve on, ktorý si vyžiadal od mesta podklady, čo všetko sa v tejto veci už urobilo. Našiel si čas a prišiel na stretnutie s ministrom. Zaviazal sa svojím predvolebným programom riešiť túto situáciu. Pozval všetkých susedov a spolumajiteľov a ponúkol im pomocnú ruku. Včera pri búraní si poctivo odstál 4 hodiny.
Nepoškodzujte jeho meno a jeho prácu, ak nemáte relevantné a úplné informácie o jeho konaní. Kiež by ste svoju energiu písať tieto komentáre pretavili do rozmýšľania ako mestu, štátu a obyvateľom Družstevnej ulice pomôcť.
Nemusíte s Jurajom Říhom sympatizovať, ale neočierňujte jeho prácu. Mnohí by si želali, aby aj ostatní poslanci pracovali na "plné obrátky" práve tak ako on.

10.03.2011 14:19:26 | Filip

ukážkové riešenie... konečne sa niekto odhodlal normálne neverím vlastným očiam...

10.03.2011 15:31:21 | Brano

(Hej moore)

Hej moore ho vyciciavaci mojho rodu kto kradmou rukov siahne na tvoje krvne davky, pridavky na larvy,slobodu preletu..
hej mnoz sa hmyzia haved mojho rodu nech nas je tu more a more a nech slusny clovek je nasou krvnou bankou nasim otrokom..

Zleteli paraziti z hustiny, tiahnu na podolia,
cez vyklcovane lesy, cez vyrabovane polia,
preleteli cez tu siru vodu, cez vysoky mur ,
a sadli tam za pomedzím
na slusneho danoveho poplatnika.
Pri pohlade na tie skody
rosi sa mu celo aj nocna optika,
suuci je uz len do Slovenskeho panoptika.
Hoj mor ho detvo mojho rodu kto kradmim sosakom siahne na tvoju urodu ..kona ..psa a drevo v lese... ci nebodaj holy zivot v tomto nahlavu postavem svete..
A co i dusu das v tom boji divokom
Mor ty len a vol nebyt ako byt tej sosajucej havede otrokom!

(Kuupte si vsetci repelent MorHo inaa znacka neee-buuu-deee)
MorHo ... jediny ucinny pripravok proti komarom,moskytom,vsiam,blcham,roztocom,lykozrutom,plosticiam,mandelinkam a inej bezobratlej havede.
Greenpeace&AmnestyIneternational - vyhradny dovozca pre SR
distributer Rum&Um&Mur iniciativa
(za 1Rum vam s Umom postavi vysoky Mur kde len chcete ,ostnaty drot gratis :))

PS:Ospravedlnujem sa S.Chalupkovi za sprznenie jeho diela mojou karikaturou spolocnosti.

10.03.2011 17:34:52 | milos

pre obcana:
Neviem preco ociernujes pana J.Řihu ak to nie je jeho volebny obvod. Jeho volebny obvod je cislo 6 takze to ze sa stara aj o tuto cast je len jeho vec a do akej miery jej bude venovat cas je ta tak velke h..no. Tam by si sa skorej mal spytat toho poslanca ktory to ma na starosti kolko casu a energii sa venuje k danej problematike.
pre poslancov:
A este mam jednu otazku do kedy my obcania a z nasich dani budeme platit takychto asocialov, ktory sa vobec o nic nestaraju, vsak mesto nech sa stara. Ako by nebolo zapotrebie davat peniaze niekam inam napr. do skoliek, ktore tu chybaju

10.03.2011 21:23:52 | Ivan

Baligová a Milos:
je mi až smiešne ako si tu zastávate p. Říhu, aj keď mu nepopieram jeho snahu, ale podľa mňa je to trápne, napr. hlavne tento argument: Bol to práve on, ktorý si vyžiadal od mesta podklady, čo všetko sa v tejto veci už urobilo + tie ďalšie veci... Stále tam totiž nenachádzam, čo vlastne urobil pre vyriešenie problému.... aj keď mu nepopieram jeho snahu.
Keby ste tu všetci mali byť objektívni a hlavne, ktorí ste "v obraze" by ste si mali zastávať aj primátora, úrad a ďalšie inštitúcie, lebo oni veru na vavrínoch nespali, ako sa tu snažíte niektorí navodiť. Tento problém totiž nie je jednoduchý. Keby bol, bol by už dávno vyriešený. Bez pomoci štátu, zmeny zákonov, ekonomické tlaku sa bude tento problém stále vracať ako bumerang...

10.03.2011 22:02:21 | Zuzana Baligová

Mne je smiešny Váš komentár, ale táto zložitá téma a vážna situácia si pýta chladné a rozvážne hlavy. Ja som nepostrehla, že by som tvrdila, že mesto alebo primátor nič v tejto veci nevykonal. Obhajovala som prácu Juraja Říhu, lebo ju poznám. Podniká kroky, spýtajte sa zainteresovaných, najmä tých, ktorých tento problém najviac bolí.
Nikomu z nás nepomôže, že budeme osočovať ľudí, ktorí sa snažia problém riešiť. Mali by sme si všetci uvedomiť, že ho nevyrieši mesto bez pomoci štátneho aparátu, ani poškodení osobne. Chce to dlhodobú a aktívnu prácu všetkých týchto zložiek.
Mne osobne problém na Družstevnej nie je ľahostajný tiež, žijem tu a snažím sa pomôcť ako len dokážem. Budem veľmi rada, pán Ivan, ak máte akékoľvek návrhy, ktoré by nám všetkým pomohli, aby ste ich doručili príslušným úradom.
A nedá mi dodať jednu vetu naviac. Vážim si a aj si budem naďalej vážiť úsilie VŠETKÝCH, ktorí CHCÚ pomôcť.

10.03.2011 23:05:36 | Lucia - obyvatelka Janosikovej

Sucitim s rodinou Dobrovockych a rada by som im pomohla ale sama neviem ako pomoct.. musia sa do toho zahryznut skorej pravnici :( Nerada by som niekomu krivdila ale precitala som si diskusiu na mestskom webe.. necudujem sa ludom ktori sa tam vyjadruju,lebo maju strach, aj ja mam strach ze ciganov presunu niekde v meste na Hlboku alebo k nam na Janosikovu. Druzstevna by si vydychla ale co rodiny kam by ich mesto presunulo?? Jedna ulica sa upokoji a inde zacne.To neni asi riesenie ale bojim sa toho kroku ked ho mesto urobi :( Alebo niekde v okrese.Uz to tusim raz mesto urobilo kupilo im domcek a vratili sa sa to moze zopakovat a nehovorte ze nie..

10.03.2011 23:10:09 | Lucia - obyvatelka Janosikovej

skusila by som sa este spytat taku vec keby mesto zamenilo tie bunky pri smetlisku na Hlbokej za dom tejto ciganskej rodiny nepomohlo by to? nebolo by to take zle ze by tam mesti len presidlilo tychto agresivnych ciganov k starym aby ich bolo viac ale vymenilo tieto dve rodiny.. len sa pytam..pri smetlisku by nikoho neobtazovali a ti co tam ziju asi nie su taky agresivni ako tato rodina.. nie je cigan ako cigan predsa

11.03.2011 07:45:16 | Mario

Pre :Lucia - obyvatelka Janosikovej

Lucka, a čo tak dať ich na Jánošíkovu doprostred toho poľa!!! Na Hlbokej je už dost veľký bordel, pretože chceš, nechceš: Cigáň ako Cigáň. :-(

11.03.2011 09:39:42 | DG

to: Lucia - obyvatelka Janosikovej, draha pani, slecna Lucia, nehnevajte sa, ale to nie je riesenie. Mne to znie ako: "Presunme ich k ostanym ciganom na Hlboku, tam to nikomu nebude vadit, ved tam uz su aj druhi-dobri cigani, tam su ludia na to zvyknuti, hlavne ze ich neuvidim a nebudu robit bordel v meste." Takto sa tento problem len primiestni niekde inde a moznoze by este aj viac kulminoval. Ja sam zial ziadne riesenie nemam, nepoznam, lebo jednoduche urcite nie je a nebude. A preto by sme sa tu nemali do seba navzajom navazat, nieco si vytykat, urazat a podobne. To uz ale samozrejme nie je myslene na Vas :-)

11.03.2011 10:14:11 | Lucia - obyvatelka Janosikovej

DG - A nechce to nahodou urobit mesto ze ich presunie inam?? Bojim sa ze si niekto na urade povie ze janosikova je dobra zona a budu tu.. si predstavte ze sa niekto bude chciet pomstit svojim susedom a mestu preda alebo PRENAJME svoj stary rozbity pribytok.. zhrabne prachy a nastahuju sa vedla vas cigani z druzstevnej a potom co? budete kricat ze o tomto ste nevedeli? Alebo do toho cinzaku na Skuteckeho. Idu ho odpojit od tepla nech idu tam. Mesto tam ma este nejake bunky preco by im tam nedalo dve tam uz nemaju ti cigani co rozbit..

11.03.2011 10:34:09 | DG

to Lucia: no dobre teda ... :-)

11.03.2011 22:47:14 | Ivan

Baligová: tento váš komentár: Ja som nepostrehla, že by som tvrdila, že mesto alebo primátor nič v tejto veci nevykonal... Ale ja som nič také o vás netvrdil. To patrilo iným. Ja konkrétny návrh nemám, ako ste ma vyzvali, len to, čo už v mojom príspevku zaznelo... a takisto aj ostatné konštatovania... Všetci budeme radi, keď sa tento problém vyrieši...Ešte jednu vec k tejto vašej vete: Zaviazal sa (p. Říha) svojím predvolebným programom riešiť túto situáciu. A vy si pýtate odo mňa riešenie? Veď to riešenie asi p. Říha má, ale pýtanie si výpočet krokov od úradu to asi nebude... Nebudem už pokračovať v tomto chytaní za slovíčka... nebudem sa k tomuto viacej vyjadrovať... Úprimne držím palce.

11.03.2011 22:56:57 | Oskar Dobrovodsky

Pre anonyma \"OBCAN\" a \"IVAN\". Pan Riha ako jediny, zdoraznujem jediny sa nam snazi pomoct v tejto pekelnej situacii. Mestsky urad v Malackach nas nechal trpiet tento terorizmus rod. Galbovej a Danihelovej. Asi 150 krat sme prosili pracovnikov mestskeho uradu, pocnuc primatorom, p. Kmecovu, p. Cikosovu, p. Jezkovu, p. Orgonovu a dalsich o pomoc, no bohuzial neuspesne. Od zaciatku som ich upozornoval, telefonoval som im, ze Romovia stavaju na cudzich pozemkoch, zakopavaju sklo, plasty a iny odpad do zeme...no dotycni uradnici si neplnili svoje povinnosti a teror agresivnych Romov dalej pokracoval. Preto som poziadal ministerstvo vnutra o pomoc, kedze dotycne organy v meste kde som sa narodil mne a mojej rodine odmietli pomoct, ba prave naopak pomahali a nadalej pomahaju tymto neprisposobivym asocialom! Vy \"OBCAN\" a vy \"IVAN\" preco nam nepomozete? Pana Rihu si vazim, okrem ineho aj preto ze nie je zbabelec ako vacsina terajsich pracovnikov mestskeho uradu v MA.

11.03.2011 23:04:39 | Oskar Dobrovodsky

Riesenie pre tychto asocialov? V ziadnej krajine EU by nepovolili prislusne urady byvat takejto agresivnej rodine medzi beznymi ludmi., nedovolili by aby mohli terorizovat celu ulicu. Oni jednoducho nepatria medzi civilizovanych ludi, mali by ist byvat dakde do lesa, bolo by to najlepsie riesenie pre vsetky zainteresovane strany.

12.03.2011 09:11:40 | fireman72

Predám /"pre bieleho"/ vďaka p. Rehákovej na stavbu nepoužiteľný pozemok na Jánošíkovej ulici. Možnosť postavenia rezervácie bez stavebného povolenia. Vyvolený tam už veselo stavajú.

12.03.2011 09:48:30 | koki

Na Padzelek s nima !

12.03.2011 22:57:02 | Ivan

O. D.: To je veľmi smutné, že len p. Říha sa vám snaží pomocť a celý úrad sa vám vždy otáčal chrbtom a bolo im to tam všetkým jedno. Ak to tak je...

13.03.2011 20:47:27 | fireman72

Pán Ivan mimochodom, ako sa Vám pracuje na mestskom úrade.

14.03.2011 17:56:26 | Ivan

fireman: Možno ste nadobudli tento pocit, ale je mylný. Aj keď chápem, že to tak môže vyznievať.

15.03.2011 08:21:17 | d.j

pre p. O. Dobrovodského.
Pán Dobrovodský, ako viete že si uradnici neplnili svoje povinnosti?
Ak teda nebolo v ich právomoci a možnosti zabezpečiť to, čo ste od nich požadovali, neznamená to, že si neplnili svoje povinnosti. Chápem Vašu situáciu, ale nabudúce vážte slová a myšlienky.

15.03.2011 10:49:09 | onasis

vlastnim jeden starsi dom v lokalite Janosikova. Pravdepodobne ho v kratkom case ponuknem mestu na odkupenie..... na cene sa urcite dohodneme.......... chapem buducich susedov a dufam, ze vam nebudu robit az tak zle ako na Druzstevnej......