Ľudia pre Malacky » Malacky sa pripravujú na stretnutie sympatizantov

Krátke správy

27.04.2023
Záchranná brigáda Hasičského a záchranného zboru v Malackách v súčinnosti s Okresným riaditeľstvom Hasičského a záchranného zboru v Malackách pozýva verejnosť pri príležitosti osláv sviatku svätého Floriána, patróna hasičov, na Deň otvorených dverí, ktorý sa uskutoční dňa 05. mája  v čase od 08.30 h do 12.00 h v priestoroch Záchrannej brigády Hasičského a záchranného zboru v Malackách na Továrenskej ulici č. 1.

30.10.2022
Z 10 kandidátov ĽPM sme získali 10 poslaneckých mandátov. Novým poslancom zastupiteľstva sa stane náš kandidát Tomáš Beňo.Kandidát na primátora Juraj Říha uspel so 4171 hlasmi, čo predstavuje 79,81 % z 5 226 platných hlasov odovzdaných všetkým kandidátom.


» Archív krátkych správ

Inzercia

Ordinačné hodiny

Posledné komentáre

eva11.03.2024
Ulica Martina Benku prejde...

Michal11.08.2023
Ulica Martina Benku prejde...

nobody29.06.2023
Primátor Říha: Stavebný ruch ustane...

Gusto25.04.2023
Mesto obstaráva cyklotrasu z...

Max24.03.2023
Začala stavebná úprava svetelnej...

Luboš06.03.2023
Mesto získalo takmer 950 tisíc eur na...

Peter Ditrich06.02.2023
Rok 2023 sa začne výstavbou škôlky...

mm30.04.2022
Futbalový štadión by sa mal...

Príspevky z fóra

jan04.12.2023

Jana19.10.2022

dj24.03.2022

Peter Ditrich16.03.2022

Ondro05.08.2021


Príspevky z tém

otázka19.04.2017
Družstevná v Malackách

riki18.03.2015
Skatepark Malacky

pre pána primátora..16.02.2015
Skatepark Malacky

občan daňový poplat13.02.2015
Skatepark Malacky

ironik12.02.2015
Skatepark Malacky

Malacky sa pripravujú na stretnutie sympatizantov

AKTUALIZOVANÉ, DOPLNENÉ O VIDEÁ, 20:25 h - Na nedeľu 19. júna bolo zvolané stretnutie sympatizantov jednej z politických strán s cieľom upozorniť na problém občianskeho spolužitia na Družstevnej ulici. Vzhľadom na podobné stretnutia v iných mestách môže byť aj to dnešné sprevádzané narušením verejného poriadku. Situáciu v Malackách preto od rána monitorujeme.

Práve dnes by mali sláviť domácnosti na Dolnom konci sviatok Najsvätejšej Trojice, ktorý je spojený s malackými hodami. Miesto toho sa domácnosti pripravujú na avizované stretnutie protestujúcich.

O zvolanom stretnutí sme informovali verejnosť v utorok 14. júna. Článok s názvom Kotlebovci smerujú do Malaciek sme zverejnili s cieľom upozorniť verejnosť na túto akciu z preventívnych dôvodov. Informácie sme odstúpili predstaviteľom mesta, ktorí sa venujú bezpečnostným otázkam.


Situácia je v Malackách zatiaľ pokojná

V Malackách je v tejto chvíli premenlivé počasie. V uliciach vládne pokoj. Na Družstevnej ulici pred reštauráciou U Koňa postávala predpoludním skupinka mladých ľudí s vlajkami. Miestami sa na Družstevnej pristavia vozidlá zväčša s bratislavskými značkami, ktoré obhliadajú lokalitu.

Podľa našich informácií už odsťahovali Rómovia z Družstevnej ulice zo svojich príbytkov ženy s deťmi. Za bránou sa občas objaví skupina domácich mužov, ktorí v rukách držia mačety a drevené palice.

Postavený železný plot, ktorý sa nedávno postavil zo zadnej strany spoločného dvora, je zhodený. V záhrade sú vidieť čerstvo vysekané chodníky v tráve, ktoré vedú do neďalekého poľa.

V malackých uliciach sú vidieť časté policajné hliadky, ktoré monitorujú dianie aj na Družstevnej ulici.


Polícia rozmiestňuje v Malackách hliadky

Hodinu pred plánovaným začiatkom stretnutia protestujúcich začala polícia rozmiestňovať v centre mesta policajné hliadky. Na Družstevnú ulicu bola prevezená špeciálna hliadka s vozidlom s prešovskou poznávacou značkou.

Družstevnú ulicu monitoruje aj hliadka mestskej polície.

V uliciach Malaciek boli podľa informácií našich čitateľov vidieť už prvé skupinky protestujúcich.


Pred AFK sa zhromažďujú ľudia, dorazil aj Kotleba

Do Malaciek dorazili prvé skupiny protestujúcich. Pri obchodnom dome AFK sa zhromažďujú okrem sympatizantov strany z okolitých miest aj samotní Malačania. Podľa viacerých domácich protestujúcich by malo mesto "účinnejšie bojovať s asociálmi a sám primátor mesta by mal medzi nich prísť porozprávať, čo doteraz urobil pre slušných obyvateľov mesta."

Z Bratislavy dorazil na Družstevnú ulicu aj autobus plný ťažkoodencov.

V Malackách sú už zástupcovia médií. Ako prvý dorazil štáb TV Markíza.

Riaditeľ okresného riaditeľstva PZ a náčelník mestskej polície prišli na miesto stretnutia pred AFK, riaditeľ polície drží v rukách megafón. Na Záhoráckej ulici sa nachádza aj poriadková polícia so psami.

FOTO
Dav sa začal na Záhoráckej ulici schádzať po tretej hodine


Ťažkoodenci na malú chvíľu vystúpili z autobusu, ktorý je odstavený pred reštauráciou U Koňa. Po chvíli zašli späť do autobusu, údajne sa čaká na pokyn od veliteľa akcie.

Na Družstevnej je kľud. Niekoľko obyvateľov vychádza pred rodinné domy. Rómovia vychádzajú von len sporadicky a na chvíľu.


Polícia odmieta pustiť protestujúcich na Družstevnú

Na stretnutie pred AFK dorazil sám Marián Kotleba, ktorý informoval zástupcov Družstevnej ulice, že má záujem navštíviť a osobne sa pozrieť na pomery pred čiernymi stavbami.

Zástupca polície mal podľa našich informácií prítomného Kotlebu upozorniť, že na Družstevnú ulicu sa nedostanú a polícia zakročí.

Pred AFK je prítomných už odhadom 400 protestujúcich.

V tejto chvíli prebiehajú príhovory k prítomným protestujúcim. Primátora mesta zatiaľ na mieste nevidieť, nie je známe, či zhromaždenie bude rozpustené.




VIDEO
Kotleba sa prihovoril k davu

VIDEO
K policajnej hliadke na Družstevnej ulici


Polícia obkľúčila Družstevnú ulicu

Prvé skupiny protestujúcich vstúpili spolu s niekoľkými Malačanmi po 16.15 h na Záhorácku ulicu a čakajú, údajne mieria k čiernym stavbám.

Z autobusu, ktorý parkuje na Družstevnej, vyrazili už ťažkoodenci a obkľúčili rodinný dom rómskej rodiny. Uzavreli Družstevnú ulicu pred vstupom protestujúcich.

Podľa našich informácií nasadol Marián Kotleba o pol piatej do auta a zamieril spolu s policajným vozidlom v závese smerom do centra.


VIDEO
Rozmiestňovanie jednotiek pred príchodom protestujúcich

VIDEO
Družstevná bola blokovaná políciou

VIDEO
Polícia bránila prieniku protestujúcich


Z Družstevnej odišla posledná skupina, ulica je prejazdná

Marián Kotleba spomenul, že by sa mali vrátiť v septembri, ak sa situácia nezlepší.

Počas očakávaného zásahu protestujúcich sa na Družstevnej ulici zastavil prejazd. Autá boli odstavené, prechod osôb bol zamedzený všetkými smermi. Po ulici prechádzali len policajti so psami. Niekoľko mladých ľudí bolo políciou legitimovaných.

O 17.15 h sa začali rozpúšťať skupiny, ktoré dorazili na Družstevnú ulicu. Velitelia ťažkoodencov dali po ich odchode povel na organizovaný presun do vozidiel.

V tejto chvíli je na Družstevnej ulici už pokoj. Rómovia sa odvážili priblížiť k bráne a sledovali dianie na ulici po tom, čo z Družstevnej odišli poslední protestujúci.

Ulicu už opúšťajú aj policajné hliadky.

Za poskytnuté fotografie a videá všetkým ďakujeme.



pošli na vybrali.sme.sk

Pridaj svoj komentár

Pre pridávanie komentárov platia rovnako pravidlá dohodnuté pre diskusiu. Príspevok sa zobrazí v diskusii až po autorizácii administrátorom, takže ho prosím neposielajte viackrát.


Opíšte tento kontrolný text: lpm

Komentáre k článku

19.06.2011 14:52:32 | heh

a jako sa povie pekne po zahoracky..."stádo vede vúl"...

19.06.2011 15:24:47 | Iris

Že prípadné "stádo" - samozrejme nemám na mysli účastníkov a sympatizantov dnešného stretnutia - vedieš Ty sám, najväčší vôl "heh".

19.06.2011 15:52:37 | bednar miro

Neviete niekto ci sa presunu ludia na Druzstevnu?

19.06.2011 16:19:59 | tereza

nie, nepresunú sa, lebo polícia chráni cigáňov, nie slušných ľudí... :-( a vraj sa dohodli na nejakom odklade do augusta... či čo... !?

19.06.2011 16:31:42 | Mária

..prečo ich chránia, ked si s nimi nevedia dať rady.....

19.06.2011 16:38:12 | tomas

rodinný dom rómskej rodiny???? to je dom?? a rodiny?? jednotné číslo myslím nie je na mieste.

19.06.2011 16:43:32 | Radka

"Podľa našich informácií" - čo to je za relevantné info?? Keď chcete aktualizovať článok, aspoň ste si tam mali obsadiť svojich ľudí a poskytovať informácie z prvej ruky!

19.06.2011 16:46:06 | mária

..je to rómska osada v malom dome a priľahlých chatrčiach...

19.06.2011 16:47:51 | ehm

Krasna ukazka pravneho statu - vsetky hovada su chranene a bezny clovek je dobry len ak drzi hubu a krok. To je teda demokracia...

19.06.2011 16:50:43 | ehm

.. a taktiez krasna ukazka pre tych ciganov, ze maju pokracovat v tom co doteraz robili ! Stoja za plotom a kukaju ako krasne vyzbrojena elita policie ich ochranuje.

19.06.2011 16:54:03 | dusan

radka = dalsia mudrlantka jak hovado? mozes ist draha na malacky web, je plny aktualnych informacii.. dovi dopo

tomas = co viem cigani tam maju legalny len jeden barak.. takze dovi dopo

19.06.2011 17:00:17 | Administrátor

V teréne máme 4 ľudí, ktorí priebežne posielajú priamo zistené informácie o aktuálnom dianí na Záhoráckej a Družstevnej ulici.

19.06.2011 17:01:51 | milan

Je pravda, ze vety typu jedna pani povedala nie su "relevantne", ale lepsie jak nic :D

19.06.2011 17:02:21 | Jason

Administrator: kolko protestujucich smeruje k Druzstevnej ulici?

19.06.2011 17:07:28 | Lucia Vidanová

Milá Radka, myslíte si, že kto poskytol človeku, ktorý teraz sedí za počítačom a aktualizuje príspevok informácie. Ľudia z terénu, nie? Mal tam radšej napísať podľa L. Vidanovej? Bolo by to podľa Vás relevantnejšie?

19.06.2011 17:10:20 | Max

Stiahnite všetkých z terénu, vypnite počítač a užite si ešte tých pár voľných hodín.
Už ste sa namakali až-až. -:)).

19.06.2011 18:19:05 | petra

bola som osobne dnes na zahorackej a dostali sme sa so znamymi az tesne pred druzstevnu. chceli sme ciganom osobne povedat ze ich tu v malackach nechceme.. ale tam nas odrezali..
teraz so zaujmom pozeram fotky a je mi az tazko pri srdci ked ich vidim :((( ked vidim ako pred tymi tazkoodencami stoja mladi chlapci ktori stali predomnouv predu a pozerali si navzajom do tvare s policajtami :(( takto sme to daleko dotiahli po roku 1989??? pred kym nasadila policia tazkoodencov??? pred kym?? policia zamedzi mladym malacanom aby vyjadrili svoj nazor, aby vyjadrili svoj postoj k tymto romom ze si nedovolia tyraniu!!!! policia zastavila malacanov ktori solidarizuju s rodinou dobrovodskych.. velmi som smutna z toho a ked vidim ako sa rozostavili aby zabranili postavit sa pred ciganske cierne stavby.. pytam sa preco? aby cigani nevideli ze malacania im dosli povedat, ze ich tu nechcu? ze tu bol pokojny zivot a uz nie je?

pocuvam tuto skladbu http://www.youtube.com/watch?v=eMH9XNVedvg&feature=related

a ked si akurat pri nej pozeram este raz fotky tazkoodencov je mi do placu .. pekne fotky.. symbolizujuce tyraniu.. koho? statu voci nam?? silne emotivne fotky ale zial pravdive .. malacania sa zastavili na ulici a dalej sa nedostali :(( to je odkaz dnesneho dna.. malacanom chybal na celo pochodu jeden clovek.. clovek ktoreho sme volili aby nas malacanov chranil.. chybal nam tam primator jozef ondrejka.. som z toho smutna :(

19.06.2011 18:21:21 | ivana

Aký je tvoj názor-hodte tam granát na tých potkanov..ďakujem..

19.06.2011 18:24:21 | Jason

vsak ked im chcete povedat,ze ich tam uz nechcete,tak im to v noci nasprejujte na stenu,ta ne? :-)
co sa tyka fizlov,chapem,ze musia zabezpecit,aby nedoslo k naruseniu verejneho poriadku.otazne je,kde su,ked je normalny clovek terorizovany neprisposobivymi asocialmi (vacsinou romskymi,ale niekedy aj bielymi)

19.06.2011 18:25:36 | fru fru

Danóóó kde si? Prečo nebrániš potenciálne nevinné obete vlastným telom?

19.06.2011 19:01:54 | Michal

policia by tam mala denno denne chranit slusnych ludi, a nie tu cigansku haved!! (niesom rasista, ale o to gheto co tam vyrasta sa inac ako havedou neda nazvat).

19.06.2011 19:07:06 | 111

Čím si tý cigoši zaslúžili že ich polícia-štát tak chránia ?? To znamená že čím som vačší grázel, tým mámm vačšiu ochranu ???

19.06.2011 19:51:28 | Zuzana Baligová

A aj tento deň nás všetkých stál zase a opäť veľa peňazí. Dokedy?

19.06.2011 20:11:29 | otras

Toto je už fakt moc.... Zasa náš štát dokázal, že viac si cení tú háveď ako občanov, ktorí prispievajú do štátnej pokladnice.... Prečo zabránili ľuďom vstup na Družstevnú? Báli sa, že sa tá háveď bude sťažovať v Bruseli???

19.06.2011 20:12:29 | MM

tak a je po všetkom. Polícia nesklamala opäť ukázala, že stále nevie kto jej prispieva na platy a preto chránila príživníkov. Príživníci si zas môžu zapísať bod na ich stranu ved ich prišli chrániť dva autobusy policajtov, veď čo keby sa tým chúdencám niečo stalo na koho by sme potom prispievali? Škoda, možno za hodinu zavretých očí by sa nám podaril vyriešiť problém čo sa tu rieši už niekoľko rokov. Médiá nesklamali, označili 500 slušných Malačanov ktorý prišli podporiť pána Dobrovodského zo svojími rodinami a deťmi za extrémistické skupiny a pritom až pred brány pána Dobrovodského prišli len slušný občania z Malaciek a okolia ukázať že za ním stojíme a rovnako tak ukázať neprispôsobivým že sa vieme spojiť. Kotlebovci boli už v tedy dávno preč. Z môjho pohladu je však extrémizmus páchaný na Družstevnej ulici. Navrhujem každý čo pôjdete po družstevnej ulici hodte po príživníkoch kameň alebo tehlu, pretože podla toho videa je to beztrestné a policajti sa na to radi prizerajú.

19.06.2011 20:13:15 | Daniela

Nie 111 čím si čiernejší, špinavší a máš na dvore sto potkanov tým si pre štát zaujimavejší. A samozrejme musíš mať aj minimálne 5 detí a žiadnu prácu.Je to smutné kam sme sa to dopracovali...Len nás tie špiny čierne okrádajú...

19.06.2011 20:19:57 | mária

..práve som dopozerala správy na Markíze....tak do Malaciek sa prišli prezentovať extrémisti..ani slovo o neriešenom probléme s rómami......a tom, ako znepríjemňuje rodina na Družstevnej život p.Dobrovodskému a ako si nikto s tým nevie poradiť....skreslené informácie....

19.06.2011 20:40:02 | Zuzana Baligová

Pre Máriu: Všetky reportáže o tomto probléme spracováva Rado Igaz (reportér TV Markíza) a ten bol momentálne pracovne na Rhodose. Súhlasím, je to škoda, prišiel niekto, kto nepoznal pozadie a bolo to aj v dnešných televíznych novinách na Markíze cítiť.

19.06.2011 21:00:56 | MM

Na JOJ boli presne tie isté zavádzajúce vyjadrenia s akými sa prezentovala Markíza. Predpokladám že im to niekto nadiktoval aby nevyšla pravda na povrch a nepodrazila pár stoličiek.
Pán Primátor, sklamali ste, Malačania povstali a vy ste stiahli chvost a zaliezli do diery. Pritom stačilo len prejaviť záujem a povedať pár teplých slov pred bránou príživníkov, stáli by za vami davy, ktoré by Vás podržali a boli by ste príkladom pre starostov z iných obcí.

19.06.2011 21:09:04 | MM

pozor, to už sú v produkčnom veku a rýchlo sa množia

19.06.2011 21:12:43 | Ivan Kúbek

Fakt nádhera ako sa vie štát postarať o chudáčikov... :( Nakoniec to bude musieť vyriešiť znovu nejaký \"Harman\". Tento štát je naozaj úbohý - ten kto platí dane a nepácha zločin je zlý a treba naňho ťažkoodencov a ten kto dane neplatí, naopak zo štátu financie berie a pácha zlo toho treba chrániť. Tomu kto ich dal chrániť by som želal ich mať za susedov.

19.06.2011 21:34:57 | ehm

Markiza totalne neobjektivne spravodajstvo, JOJ trochu lepsie.
Je nacionalizmus a extremizmus pozadovat aby zakony platili rovnako pre ciganov ako aj pre gadzov ?

19.06.2011 21:35:28 | Amadeus

KTO ZAPLATÍ tých ťažkoodencov na "výlete" v Malackách ??
To prišli do Malaciek len preto, aby mohli médiá vydávať polovičaté, všetky ROVNAKÉ skreslené správy ?

Nebolo by najprv treba pozrieť ako to všetko tu diskutované bolo pekne od počiatku tak ako začal v inej časti tejto témy diskutér názor? citujem
\\\" Aký je tvoj názor16.06.2011 14:46:52 | názor
pre labuť (swan):
treba zájsť na MsÚ za Jožkom a spýtať sa ho, prečo úplne na začiatku kúpil pre čiernych asociálov dom v Gajaroch \\\" koniec citovania od :názor

Prečo a za koho peniaze Mesto Malacky pôvodným nájomcom v bytovom dome na Partizánskej ulici dom v Gajaroch kúpil ? ( už sa tu o údajnej nezákonnosti tohto úkonu písalo ....)
Kde bývala rodina Galabavých pred Gajarami ? Vraj na Partizánskej ul. Mala tam trvalé bydlisko ???? Asi áno.
Čo sa s bytovým domom vo vlastníctve mesta Malacky, kde bývali vlastne následne udialo a stalo ???? a prečo ?
Že vraj mal prušenú statiku. Vlastník-mesto Ma, zrejme požiadalo o stavebné povolenie na ZBÚRANIE bytového domu. Ako sa staralo mesto ma o majetok všetkých občanov mesta, keď sa musel dom zbúrať z tohto dôvodu ??????!!!!!!!
Alebo o búracie povolenie požiadal budúci investor -developer ???? ........... Alebo budúci investor kúpil predmetný bytový dom pôvodných nájomcov od mesta Ma ?????
Fakt je, že sa búralo, a nový bytový dom vyrástol veľmi rýchlo. .....Zisťoval niekdo zodpovedný ( napr. poslanci )ako to vlastne bolo ,,,, Zistil si to minister Lipšic predtým ako dával nesplnené ultimáta ???,
KOĽKO MESTO MALACKY DOSTALO ZA POZEMOK POD TÝMTO BYTOVÝm DOMOM ????????
Vraj nový bytový dom na Partizánskej ul. bol postavený na NEVYSPORIADANÝCH POZEMKOCH CUDZÍCH VLASTNÍKOV ????????
Zisťoval niekdo ako to vlastne je a bolo ,,,,?????
Všetko so všetkým súvisí ....Odpovie komisia stavebná ako to vlastne bolo ?? AK to tak bolo a je: KDO VYDAL STAVEBNÉ POVOLENIE na bytový dom na Partizánskej ulici, pokiaľ je pravda čo sa \\\"jedna baba povedala \\\" že je taktiež ako b.domy pri Maline postavený v časti na nevysporiadanom pozemku ???

19.06.2011 21:56:09 | nadej

Bodaj by bolo takych Kotlebov viacej a bodaj by ludia neboli take tupe stado ovci! To co nam tu vladne uz x rokov a stale dookola tvrdi to iste, to treba vymenit. Uz viem koho budem najblizsie volit... Chce to zmenu! Pan Kotleba, len tak dalej...

19.06.2011 21:59:54 | Amadeus

originál príspevku nájdete na www.malacky.sk

" Pridal: Marian D IP: 178.41.117.98 | Pridané: 19.06.2011 21:27:49
dobry den pan primator. dnes sme vas hladali na zahorackej a druzstevnej. nebolo vas... Chybali ste nam, chybali ste nam malacanom, ktori isli vyjadrit solidaritu s rodinou dobrovodskych, ktorych ste odkopli a vysmiali sa. Pan primator, ste tu? Kde ste boli dnes? Preco ste neprilis medzi nas malacanov? Mohli ste sa postavit na celo sprievodu ktory dosiel na druzstevnu a ukazat nam ze ste spravny chlap v kresle. Po dnesku si to uz nemyslim :( A nemysli si to skupina 200 malacanov ktora prisla na druzstevnu, nie extremisti,malacania. Malacania ktorym ste primator. Preto sa kotleba odpojil od nas so svojimi privrzencami aby policia neblokovala priechod malacanov na druzstevnu. Ale blokovala aj tak. Chybali ste nam pan primator mali ste nas viest mali ste za nas povedat policajtom ze ste prisli so slusnymi ludmi vyjadrit podporu dobrovodskym. Pan primator, kde ste boli?? Schovali ste sa? Preco ste neprisli? Neboli ste pozvany? Vy ste taka vysost ze vas treba pozyvat?? Preco ste neprisli pred malacanov? Pridete kedy, o 4 roky??? Az sa budete usmievat na nas z volebneho plagatu? Potom ano? Ale to vas uz nebudeme potrebovat pan primator, to uz nie.. slamali ste dnes vela ludi.
Vam su prijemnejsie schodze dochodcov kde chodite hrat na gitaru?? A keby ste dosli do spinaveho ciganskeho prostredia s 200 malacanmi vyjadrit podporu dobrovodskym, to nie? To vam nechuti.. Ani vy nam malacanom uz nechutite pan primator!

pan dobrovodsky ak to citate kedy ste oslovili primator o pomoc? co vam povedal?? povedzte to, co ste dnes povedali nam malacanom na zahorackej co vam odporucil pan primator jozef ondrejka "

KONIEC napísaného na www.malacky.sk

19.06.2011 22:02:12 | nada

boze koho to chranite,my si vas platime z nasich dani,nas mate chranit,je to svinstvo co robi tato vlada a tento system

19.06.2011 22:34:20 | ehm

Ja navrhujem stretnutie obcanov MA bez pritomnosti Kotlebovcov (aj ked nemam vyhrady voci ich nazorom na adresu rovnosti pred zakonom a ochrany slusnych ludi, ale preto aby policia nehladala zamienku pre obmedzenia) a protest:
- proti vedeniu mesta a ich necinnost (nie len v tomto pripade)
- a za vyriesenie problemu na Druzstevnej a nastolenie poriadku
Ziadne vytrznosti. Ked sa da dokopy masa ludi (nie len zo zvedavosti, tak ako prezentuju niektore media), tak to musi niecim pohnut.
Dajme na javo, ze NAM NIE JE LAHOSTAJNE AKO ZIJEME A NEDAME SA UZ VIAC PONIZOVAT !

19.06.2011 23:06:40 | petrasova

CO STE CAKALI??? ze PAN JOZEF ONDREJKA DOJDE MEDZI VAS??? ZABUDNITE!!!! tomu su malacania ukradnuty 4 roky az pred volbami sa ukaze a usmieva na vas... ja to tvrdim uz davno len ma nikto nepocuva!!! PAN JOZEF ONDREJKA spereneveril doveru malacanov!! zostala pri nom iba banda prisluhovacov z mestskeho uradu a dochodci a jeho rohata manzelka - je rohata mala rohy na hlave v malackom hlase!!! okruh ludi ktory mu zostal verny!! PAN JOZEF ONDREJKA sa bude vysmievat malacanom aj nadalej ... poslanci ODVOLAJTE HO A VYZENTE na druzstevnu nech PAN JOZEF ONDREJKA preda svoju vilu a kupi dom od dobrovodskych a potom nech trpi smrad a bratrickuje sa s asocialmi!!!

19.06.2011 23:09:38 | petrasova

a PRIDAVAM SA K VAM!!! dajte mi do ruky trubu hlasnu a JA POVIEM PANOVI JOZEFOVI ONDREJKOVI co si myslim o nom a jeho BANDE PRIZIVNIKOV NA MESTSKOM URADE!!!! panicky ste skoncili PAN JOZEF ONDREJKA padne a padnete s nim!!! prestanete sa vysmievat malacanov do tvare. MALACANIA BY MALI ZORGANIZOVAT taketo stretnutie pred mestskym uradom a do okien kricat co si myslia o tejto bande!!! MALACKY POTREBUJU ZMENU!!!! ja som ochotna doviest pred mestsky urad zumpu a vyliat ju tam aby pochopili panicky uradnicke ze toto dychaju MALACANIA V OKRESNOM MESTE!!! ale my ich otravujeme POCHOPTE TO!!! MALACANIA su panickam na urade na smiech MAJU OCHRANU RUKU PANA JOZEFA ONDREJKU!!!!

19.06.2011 23:34:14 | petrasova

MALACANIA!!!

vy sa dozadujete PANA JOZEFA ONDREJKU na pochode?????? ZABUDNITE!!!!

PAN JOZEF ONDREJKA nedosiel!!! pocital si plat z nasich dani!!!

dokaz >>

TOTO MA BYT CO????? VYSVETLI MI NIEKTO???? SOM SKORO ODPADLA!!!! >>>

P O Z V Á N K A 7. zasadnutie Mestského zastupiteľstva mesta Malacky v 6. volebnom období, ktoré sa
uskutoční v pondelok, dňa 20. júna 2011 o 15:00 h. >>

12) Návrh na SCHVALENIE PLATU primátora mesta Z57/2011

ja by som dala PANOVI JOZEFOVI ONDREJKOVI tolkoto >>

za pomoc dobrovodskym na druzstevnej ==== EURO!!!!
za vystavbu na cudzich pozemkoch ==== EURO!!!!
za vysmech malacanom pri kanalizacii ==== EURO!!!!
za to ze nevyhodite bandu neschopnych uradnikov === EURO!!!
za vystavbu v malackach ==== EURO!!!

PAN JOZEF ONDREJKA sa opovazuje pytat od MALACANOV PLAT!! A ZACO???? AK TO SCHVALIA POSLANCI nemaju co zastupovat SLUSNYCH MALACANOV!!!!

POSLANCI >>

SPYTAJTE sa dobrovodskeho oskrara KOLKO BY DAL PANOVI JOZEFOVI ONDREJKOVI PLAT!!!!

19.06.2011 23:55:49 | peto peto

kamo asi preto ze sa podpisujes jak J.O. :D

bol som na zahorackej dnes .. mali ste vidiet nasich tajtrlikov mestskych policajtov a ich sefa jurkovica .. velmi dolezity sa tvaril :D a hov** urobil pre druzstevnu takych ondrejka podporuje na urade donasacov

oskar ma podporu malacanov!!! na zahorackej bolo nenavidene meno ondrejka a podporovane dobrovdosky za to co si vytrpel a musi prekonavat

20.06.2011 00:18:31 | Zuzana

Stále tu čítam, že chýbal na stretnutí na Družstevnej ulici pán primátor. Ja sa pýtam pre objektívnosť kde sú poslanci za 4. volebný obvod, ktorí sľubovali pred voľbami, že urobia maximum pre občanov svojho obvodu. Je 7 mesiacov po voľbách a nič sa nedeje. Dnes si to odniesli nevinní mladí spoluobčania Malaciek, ktorých polícia zadržala, použila proti nim donucovacie prostriedky, ktoré boli neprimerané. Nikto z poslancov mesta si ich nezastal a neprišiel na políciu, aby zistil, či boli predvedení oprávnene. Útočí sa len na primátora, ale ja mám ťažké srdce aj na našich pánov poslancov, ktorí majú maslo na hlavách. Uvedomte si, čo ste pred voľbami občanom sľubovali a spytujte si svedomie, ak ho ešte máte.

20.06.2011 00:27:56 | sonicka

dalsi chytralka :D kolko mas roku 86? z klubu dochodcu? ti chyba ze ondrejka dnes nehral na gitarke? :D anooooooo... mas pravdu si taka vychytrala fuj poslancom meli sa hadzat pod nohy policajtom!!! bit sa s tymi ciernymi odencami lebo si zadali obcanky od mladych... zabudni stara a dzi si zebrat leky

20.06.2011 00:35:13 | Peter

LPM a pani Baligova, tak ako vam (nam) pomohol pan Kotleba? Zo sprav v telke som sa v podstate nedozvedel nic, akurat to, ze po panovi v modrej siltovke z DNV, panovi Rihovi a panovi Kotlebovi pan Dobrovodsky velebi uz aj diabla a chce sa s nim spojit. Vasou reklamou Kotlebovcov a zmanipulovanim "slusnych" ludi ste sposobili prerusenie dopravy z a do Kostolista. Bravo. Skoda, ze priemerny vek tych slusnych ludi (osloboditelov), ktori tiahli na Druzstevnu, bol udajne nizsi ako 18 rokov. Este ze bol zmanipulovany redaktor na dovolenke a media podali objektivnu informaciu. A kde bol vlastne vas lider R? Ukazal sa na Druzstevnej ulici? Mozno pri schvalovani platu primatora by mal navrhnut, ako vyriesit situaciu na Druzstevnej.

20.06.2011 00:44:58 | Oskar Dobrovodsky

PETER. Ale vas ponizil pan Kotleba, co? Ak ste chlap, posluchnite ho a odovzdajte odznak a zbran. Kedze nechranite slusnych obcanov Malaciek ale chranili ste tych parazitov, ktorych sme nuteni zivit z nasich dani. Peter, co vam na to hovori vasa manzelka? Viem, ze sa ma snazite znicit, no netusim preco, ale verte, ze spravodlivost nakoniec zvitazi...

20.06.2011 00:53:27 | Gabika.v

aky je moj nazor? Nemam slov k comu sa dospelo aby sa takto riesila tato problematika!!!! Pan Ondrejka, nepoznam Vas, nie som z Malaciek, problematiku sledujem cez internet v Rakusku, ale sucitim s ludmi zijucimi na Druzstevnej, co vsetko musia znasat!! Zacnite uz nieco konecne s tym robit!!!! Ked bol pan Lipsic v MA, stali ste na druhej strane ulice u Kona so zalozenymi rukami, dnes ste mali dojst a pozriet sa kolko ludi doslo prejavit sucit s ludmi zijucich na Druzstevnej, nikomu to nie je lahostajne, mozno asi len vam! po x ziadostiach ste nic proti tymto asocialom nespravili, alebo neviete nic spravit! Toto je nasledok za to nic nerobenie, aby ste vedeli!! To ze nemaju kam ist, ze ich je tam 40 aj s deckami co sa nevedia spravat, nevedia sa uplatnit v spolocnosti je nas problem? Normalny clovek sa vzdelava a snazi sa najst pracu aby ako tak prezil alebo aby zil dostojne... co robia oni? Pozrite sa na hygienu aku tam maju, keby to boli bieli dojde socialka a zoberie im deti, za to ze oni su Romovia nikto tam ani nepachne, potkanov maju doma ako domacich maznacikov, vsetok smrad, urazky a odpad maju znasat susedia...to je rok 2011!!!! nech sa paci, chcela by som vidiet niekoho z vasich kresiel co uraduju ako by toto vsetko znasali, aby stale kupovali otravy na potkanov, aby ste sa bali ist na ulicu...Neskutocne nemam slov na toto vsetko!!! A nic s tym mesto Malacky nerobi!!! Ked som bola mala som sa hravala na tejto ulici so sesternicou,... teraz??? nehrozi!!! Boli tam romovia, ti normalny uz tam nie su, su tam len paraziti, ktorych platime z nasich dani!!! Co s tym budete robit? Najdete im nahradny dom, ktory opat zdevastuju, budu robit napriek dalsim susedom, kto ten dalsi dom, ci byt ci co zaplati? Zase to pojde z nasich penazi? preco ? lebo oni na to nemaju aby isli niekam inam ze? To ze je na nich napisana mala parcela a ze okupuju dalsie m2 to nikomu nevadi ? To co uz je toto? Neskutocne!! Nic s tym nerobite!! Hambite sa !!! Rieste to uz konecne aby to bola zase normalna ulica!!! Kto znasa vsetky naklady na dnesnu ochranu asocialov? Zase normalny ludia, z ich dani to ide ... koli comu? Ved malacania chceli prejavit sucit a podporit normalnych ludi dneska, viete o tom? Sledujete vobec dianie v Malackach? Zobudte sa konecne a zacnite nieco s tym robit!!! Rieste tento problem!!! Viete o tom ze ste si sami na vine ze ste s tym nic nerobili roky a stracate podporu a doveru malacanov?Pan Lipsic obetoval svoj drahocenny cas a dosiel sa tam pozriet ako tam ziju aby to videl na vlastne oci, namontovali sa kamery, potkani tam behaju hore dole, pan Dobrovodsky ma znehodnoteny cely dom, co este ? Chcete aby tam vypukla nejaka epidemia, nedaj boze aby niekto dosiel o zivot!!! KONAJTE UZ KONECNE!!!!

20.06.2011 01:08:39 | bednar miro

pre zuzanu, zoznam poslancov, http://www.malacky.sk/index.php?page=mesto&menuid=249

za 4. obvod: MUDr. Miroslav Fruš - ĽS - HZDS, Ing. Milan Ondrovič, PhD. - nezávislý kandidát, Mgr. Anton Pašteka, SMER-SD

Nespominam si odkedy ma Frus a Pasteka zaujem o obcanov... to su poslanci na baterky 20 rokov.

Ak je Peter policajt a nebodaj podla opisu diskutujucich riaditel OR PZ, tlacia mu vylozky niekde, kde neprudi krv... Cestu nezablokovali ludia ktori dosli vyjadrit nazor na cigansku a uz aj policajnu tyraniu. Cestu zablokovali neuvazene policajti.

Fotky a videa to preukazuju. Neuvazeny postup policie. Zodpovednost nesie velitel zasahu a riaditel OR PZ, teda zodpovednost nesie Peter?

20.06.2011 08:48:55 | Zuzana Baligová

Pre ZUZANU a BEDNÁR:
Ing. Ondrovič - poslanec za 4. obvod bol v teréne a spracovával záznamy zo stretnutia. Ako aj viacerí iní členovia ĽPM.
O tom, či tam boli aj ostatní poslanci za 4. obvod, nemám vedomosť. Mňa osobne by zaujímalo, koľko členov Komisie pre ochranu verejného poriadku sa prišlo na dodržiavanie/nedodržiavanie verejného poriadku pozrieť. Ak tam prišli, tak ďakujem. Ak nie, bude mi opäť veľmi smutno.

20.06.2011 08:49:29 | Zuzana Baligová

Milý pán PETER,
ja viem, že mnoho ľudí by bolo aj spokojných, ak by sa nič nedialo. Tak ako aj Vy.

Vďaka Bohu, Malačania vidia, počujú a majú názor. Včera Vám to ukázali. Prišli podporiť a súcitiť s človekom, ktorý je už na pokraji svojich síl. Nedajte sa vysmiať, nehľadajte za všetkým zo včerajšieho dňa podporu Kotlebovcom. Keď Kotlebovci odišli, Malačania sa presunuli na Družstevnú. Nenúťme ma, aby som si z toho vydedukovala, že ťažkoodencov postavili proti malackým obyvateľom. To by mi bolo veľmi smutno.

OPAKUJEM, ak to doteraz nebolo dostatočne dôrazné. LPM sa dištancuje od Kotlebovcov. Monitorovalo dianie počas včerajšieho zhromaždenia, tak ako si to môžete pozrieť aj z týchto záznamov.

Pán Peter, bola by som na Vašom mieste veeeľmi opatrná, nepodceňujte mladých ľudí. Majú vlastný názor, sú vzdelaní, vedia a chcú pracovať.

A ani ďalšími slovami Vás nepoteším, ľudia z LPM chcú, vedia a budú pracovať, ako aj budú počúvať, čo Malačanov trápi a budú sa im snažiť pomôcť. Budú vidieť, počúvať a chápať. Bez ohľadu na to, či im ich prácu bude niekto chcieť znechutiť. A už len sa tak nebojte, pánovi R (ako ho Vy ta tajomne nazývate), sa nič nestalo, len z objektívnych príčin bol monitorovať verejný poriadok a priebeh situácie v uliciach len hodinu. Keď ste stáli zopár dní pred zložením štátnej skúšky, tiež ste boli nútený čas na jej prípravu uprednostniť pred inými aktivitami. Mňa skôr trápi, kde boli tí, ktorých hľadal každý, čo tam bol.

20.06.2011 09:54:47 | Oskar Dobrovodsky

Velmi pekne dakujem, aj v mene mojej rodiny tym uzasnym Malacanom, ktori sa nebali a ktori ma prisli podporit v mojej katastrofalnej zivotnej situacii. Je to pre mna hlavne obrovska psychicka podpora, pretoze zijem 24 hodin denne v silnom tlaku a tlaku z pocitu bezmocnosti, pretoze dotycni pani z mestskeho uradu ma ignoruju, okresna prokuratorka mi oznami, ze hadzanie tehal Romami po mojej osobe ci vykriky typu "zabijeme ta ty biela spino" su len priestupok, ziadny trestny cin... Mrzi ma, ze na mojich priatelov, ktori ma aj psychicky podporuju, ktorych som pozval na kavu ku mne domov, chceli policajti vytiahnut pelendrek, nepustili ich! Cize na vlastnych obcanov, na Malacanov povolali tazkoodencov. A naopak, tych Romov vedla mna, ktori mi znicili zivot, znehodnotili majetok, nicia dom, devastuju zivotne prostredie, tych chrania! Velmi mi pomahaju aj maily od neznamych ludi z celeho Slovenska, drzia mi palce, fandia mi, praju pevne nervy. Nesmierne im vsetkym velmi pekne dakujem.

20.06.2011 10:00:15 | iveta

na čo tu hádžete hrach na stenu?Pán primátor je od začiatku "mrtvy brouk".Videl ho niekto, aby sa za tých 16 rokov prihvoril voličom, inak ako novoročnou vinšovačkou vMalacku ?Tak ako ste mohli očakávať, že Vás povedie na Družstevnú. Proti jeho osobe nič nemám, ale proti jeho primátorovaniu veľa...

20.06.2011 10:50:07 | Lukas.O

Aj tak je nám toto všetko na...ondrejkový ludia bud zmazu prispevky čo sem dám, alebo ma budú inak ignorovať a zase len budú zavádzať .... kam už mám napísať pravdu? že sme mesto idiotov, zlodejov a darmožráčov? Ondrejku nezaujímate ...on ma namastený vačok a sere na debila občana...čo je jeho po nejakých smradlavých cigánoch? Občan staraj sa, drž papulu a plať dane, aby sa svine mali dobre...a ty Peter vidím že máš v hlave akorat tak jedno z tých hovien čo majú tí cigáni na dvore, si dement čo ide chrániť odpad, lebo ti to prikáza nejaký homosexuálny lippič ... hanba tebe a tebe podobným, si na strane tých hajzlov čo nás okradájú a tlačia do kúta...chrániš zver, parazitov ktorý mali dávno vykapať...a ak niekto chce nastoliť poriadok, hned je z neho vrah a kriminálnik...som zvedavý či sa niekto odváži povedať do telky pravdu a nie všetko poprekrúcať tak ako im to ten homosexual z parlamentu prikáže aby on nebol za čuráka...špina a hnus cele slovensko je mi na vracanie ... Oskar držím s tebou a ked príde k najhoršiemu, ver ža sa pojdeme biť s tebou a nie len za tvoje práva, ale za práva slušných ludí v totmo špinavom cigánskom štáte!!!!

20.06.2011 11:37:32 | malacanka

vcera som sa zucastnila protestu, kracala som aj na druzstevnu ulicu, spolu s dalsimi slusnymi ludmi. ako je tu ale pisane, boli sme zadrzani "korytnackami". je to vazne velmi smutne, ze p. primator sa neukazal a neviedol nas malacanov, ktori konecne nabrali ako tak odvahu ist a podporit osobne rodinu dobrovodskych. je pravda, ze malacania by sa mali sami, bez p. kotlebu vzopriet a postavit proti teroru. nemam na mysli otocit teror proti asocialom, len im dat najavo, ze nas je viac a ze uz nehodlame trpiet tento ich teror. oni su len jedna rodina a my sme zbytok mesta. su dokonca romovia, ktori su proti tymto asocialom. len pochybujem, ze sa v malackach najde niekto, ako pan kotleba, ktory by sa postavil na celo a zorganizoval to. to nam tu chyba. avsak pokial by sa niekto taky nasiel a podarilo sa nam nieco take usporiadat, moze to znamenat aspon zaciatok skutocneho riesenia problemu. a len rpe informaciu tych, co tam neboli, vcera sa tam zhromazdili vsetky vekove kategorie, od neplnoletych az po dochodcov.

20.06.2011 11:45:45 | Mario

Dobry den,

plne sucitim s panom Dobrovodskym a obdivujem ho - vydrzat tak dlho takyto teror. Je to strasne, v akych podmienkach zije zivot jeden slusny clovek vedla cvargy, ktora v zivote robit nebude. Vsetci na nich platime z nasich dani, takisto ako policiu, vladu, samospravu. Bez nas, obycajnych ludi by neboli a nemali plat. My - slusni, pracujuci ludia sme a tvorime tento stat - Slovensko.
A TO SI TU V TOMTO STATE POLICIA, VEDENIE MESTA - NIKTO KOMPETENTNY NEZASTANE SLUSNEHO CLOVEKA A NESPRAVI PORIADOK? NA CO CAKATE? KYM LUDIA VEZMU SPRAVODLIVOST DO SVOJICH RUK?

20.06.2011 13:35:08 | citizen

Zdravim vsetkych slusnych ludi....... a vyzyvam vsetkych aby prejavili aktivne zaujem vyriesenie problemu na Druzstevnej.....
Navrhujem uskutocnit protestnu akciu pod nazvom `POCHOD SLUSNYCH LUDI ` ktory by sa mal konat cim skor...... bez nasilia a prejavov extremizmu.. ale s jasnym poslanim riesit tento problem radikalne a okamzite....... uz bolo dost necinnosti a bagatelizovania... uz bolo dost lahostajnosti statu...... spojme sa ukazme uradnikom ze nam zalezi kde zijeme a nie sme lne stado oviec ktore idu tam kam baca povie.......... navrhujem aby sa akci uskutocnila ako pochod od mestskeho uradu smerom na druzstevnu ulicu, transparenty a hesla su vitane ba priam ziadane...... pozveme aj primatora, poslanocv a pana Lisica a umoznim im vyjadrit sa pred obcanmi tohot mesta.......

20.06.2011 13:42:01 | citizen

este doplnam........ navrhujem aby sme v ramci protestnej akci ponukli moznsot ludom podpisat sa pod peticiu za odvolanie primatora mesta......... podla zakona o obecnom zriadeni maju obcania pravo navrhnut odvolanie formou peticie, na zaklade ktorej je mestske zastupitelstov povinne vyhlasit referendum o odvolania primatora..... ja sa pod peticiu podpisem ako prvy........

20.06.2011 13:45:39 | POZOR

Ľudia, dnes chce prednosta mestského úradu predložiť poobede na zasadnutí mestského zastupiteľstva návrh na schválenie platu primátorovi. Tak toto je SILA. Dúfam, že vyšší ako mal doteraz. Toto dovoliť nesmieme, Malačania, nedajme sa!

20.06.2011 13:53:40 | Sudca

Paráda, v Malackách sa posrali policajti, primátor a celé zastupiteľstvo. Neprispôsobivá cigánska banda si zaobstarala za peniaze daňovníkov ochranku vo forme ťažkoodencov a môže aj naďalej terorizovať okolie. Pracujúcim ľuďom sa dostalo opäť poníženia, čo dodať ? Malacky - dobré miesto pre život asociálov ! No a aby som nezabudol, ten gašpar policajt čo odkázal " zvyknite si " je pre mňa nepotrebná hnida !

20.06.2011 15:45:55 | Číro

Aký je tvoj názor V našom štáte je tatranský medved a cigán zákonom chránený preto sa odstrel bez povolenia trestá . Poriadok bude až sa začnú vydávať povolenia na odstrel premnožených jedincov . Lovu zdar pytliakom.!!!!!!!

20.06.2011 16:25:20 | miso

Henho kolko policajtov zrazu ale ked maju ochranit slusneho cloveka pred agresivnymi asocialmi tak sa doteriga PMJ v zhrdzavenom favorite.
Ja tomu nechapem ako moze stat tolerovat takychto asocialov ktory v zivote neprispeli a ani neprispeju do statnej kasy iba ju vycicavaju a este k tomu terorizuju slusnych ludi.Vsak ty statny uradnici a zamestnanci su vymlety?Ved co si myslia kto im bude robit za 20-30 rokov na dochodky?Cigani?

20.06.2011 16:43:50 | Juraj

Hanba ked policia brani taku cvargu a na ludi ktory su v pohode nasadi tazkoodencov.

20.06.2011 17:00:48 | Pomoc neprisposobivym Romom.

Od zaciatku im pomaha a radi po vsetkych strankach Malacan z Vajanskeho ulice nerom PAVOL SABO. Zvykne parkovat so svojim striebornym audi 100 pri hostinci U kona. Udatne im pomahal aj pri stavani ciernych stavieb na cudzich pozemkoch, vozi im namorene, lepene drevo na palenie. Vysvetlil im, ze policajti nic nezmozu, ked ten smradlavy dym pojde z komina, pretoze zakazat im mozu len palenie na dvore. Vybavuje im ksefty atd. Som zvedavy co na to hovori jeho mama.

20.06.2011 17:03:57 | Denisa Bilkovičová

Pán Peter Kubina! Uvodom Vás pozdravujem.Neviem,netuším aké máte právo rozprávať na Dobrovodského O.ml.,že sa spriahne aj s diablom........a podobné výroky.Vy ste verejný činiteľ,riaditeľ policajného zboru,mali by ste vážiť slová-to je môj názor.Chcem Vás poprosiť o jednu vec,skúste aspoň trochu pochopiť rod.Dobrovodských,byť trošku empatickýˇ-aký nepokoj tam zažívajú! ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE.

20.06.2011 18:29:30 | Thomass

Dobrý deň zdravím všetkých slušných občanov mesta Malacky !
Chcem vyjadriť svoj názor k problému, ktorý sa odohráva na Družstevnej ulici a hlavne k tým občanom Malaciek čo zastávajú určitú funkciu a tvária sa tak, že tu je všetko v poriadku ! V každej civilizovanej spoločnosti by sa takéto niečo nemalo ani len objaviť a nie aby to trvalo takýto čas bez nejakej snahy o nápravu. Písať čo sa mi nepáči je asi zbytočné...pracujem od 19 rokov aby som mal na jedlo a vybudovanie života, o ktorom každý slušný človek sníva. Nikto mi nedal v živote nič zadarmo a ani nikdy nedá...mesačne odvádzam neskutočné dane, ktorými podporujem štát a tých, ktorý by v ňom mali zabezpečiť slušný život pre slušných občanov !!! Navrhujem a s radosťou sa pripojím k tým, ktorý budú chcieť vyjadriť svoj názor už spomínaným pochodom slušných občanov !

20.06.2011 18:49:53 | Max

Zaujíma ma, ako by vzniknutú situáciu riešili všetci tí slušní ľudia, ktorí prišli v Nedeľu po obede na Družstevnú ulicu v prípade, že by tam neboli v tom čase ťažkoodenci. Ako by to dopadlo?

20.06.2011 19:16:52 | Lukáš

Aký je moj názor ??? Úplne nechápem ako si polícia a "pán" primátor chráni tých "parazitov"... Ako je možné, že im mesto zabezpečilo taxíky aby ich poodvážali a poschovávali ich ? ako je možné, že každý jeden policajt drží s nimi ? ako je možné, že ked sa tam niečo deje a je to zo strany parazitov také násilné, že vytahujú palice a hádžu kamene pred kamerami televízie a POLíCIA sa na to len pozerá ?? nič neurobí ? koho tu polícia chráni ?? keď sa niekde niečo deje tak polícia je na mieste vždy ako posledná.. komu sa dá v tomto štáte veriť ?? nikomu hlavne nie tým POLICAJTOM !! Ked tu bol na návšteve Lipšic tak sa polícia triasla aby nejaký občan z Družstevnej ulice na nich nepovedal niečo zlé ... sa uplne triasli aby ich nevyhodili... Vážne je to tak: cigáň zbije bieleho nič z toho nie je... bieli zbije cigáňa tak už je to rasista a posielaju ho za mreže... cigáň ukradne , okradne ludí... je to aj na kamerách nikto s tým nič neurobí...slušní ludia si zoberú z pola 4 klásky kukurice a ide na 2 roky do base .... Cigáň zavolá záchranku hned je tam... slušný človek zatial aj zdochne s prepáčením... Slušný občan chce pomocť? postaraj sa sám... cigáň chce nový dom ? zachvilku ho maju ....a ešte som sa chcel vyjadriť.. Asi tak pred tromi mesiacmi niekto z Ma kupil cigánom v Gajaroch rodinny dom, ako sa to gajarania dozvedeli hned ho podpálili ... kto ich tu vlastne chce ? nikto , tak prečo ich tak chránia ??? kks každému kto ich chráni by som im ho nasťahoval !!!!!! Som zvedavý ako sa to vyvinie, ale verím tomu, že každú chvílku sa oto niekto postará :)

20.06.2011 22:58:34 | Peter

Deniska a spol, ozaj si myslite, ze som fizel? A to len kvoli tomu, ze sa nenecham opit rohlikom? Pan Oskar D. ml. povedal vcera pred kamerami, ze je ochotny spriahnut sa aj s diablom. Ak mi neverite, pustite si archiv TV. A cim dalej, tym viac som presvedceny o tom, ze tento pan tam vyrazne vyhrocuje situaciu. Dodnes neuviedol jediny den po namontovani kamier, kedy ho susedia napadli. Pan Kubina, je mi luto, ze si ma s Vami mylia. Asi by ste mali ist na tyzden na pusty ostrov, kde nie je internet. Len tak by ste potvrdili, ze na tieto "duchaplne" vylevy nereagujete Vy. Carodej citizen chce dokonca organizovat `POCHOD SLUSNYCH LUDI ` bez nasilia a prejavov extremizmu - ale s jasnym poslanim riesit tento problem radikalne a okamzite. Sam sebe si odporuje a ludia ako p. Baligova s tym suhlasia. A co na to predstavitelia LPM? Zaoberali sa uz situaciou na Druzstevnej ulici na zastupitestve? Ozaj, suhlasia s pobytom tazkoodencov na Druzstevnej ulici alebo by nechali dav konat? Skuste p. Riha vyjadrit verejne svoj postoj k tomuto. Suhlasite so zasahom alebo nie? - kategoricka otazka. Pripojite sa kvoli politickym bodom k extremizmu?

20.06.2011 23:02:35 | Amadeus

Re Lukáš:
Lukáš, vyššie bolo už o tom dome v Gajaroch pre nájomcov z Partizánskej uvedené .
LPM predloží to niekdo z Vás ako interpeláciu na pána primátora alebo prešetrenie hl.kontrolórke ?
Alebo zodpoviete ? Tam totiž celý problém ZAČAL.
Žial zatiaľ skončil ťažkoodencami. Zaplatí ich výjazd primátor ????

19.6.2011 21.35 : 28 tu je uvedené:

\"Prečo a za koho peniaze Mesto Malacky kúpilo pôvodným nájomcom v bytovom dome na Partizánskej ulici dom v Gajaroch ? ( už sa tu o údajnej nezákonnosti tohto úkonu písalo ....)
Kde bývala rodina Galabavých pred Gajarami ? Vraj na Partizánskej ul. Mala tam trvalé bydlisko ???? Asi áno.
Čo sa s bytovým domom vo vlastníctve mesta Malacky, kde pôvodne bývali následne udialo a stalo ???? a prečo ?
Že vraj nájomcovia ho zničili tak, že mal prušenú statiku . Ako sa staralo mesto Ma o majetok všetkých občanov mesta, keď sa musel dom zbúrať práve z v tom čase uvádzaného dôvodu ?????? !!!!!!! Vlastník-mesto Ma, požiadalo o stavebné povolenie na ZBÚRANIE bytového domu ?????
Alebo o búracie povolenie požiadal budúci investor -developer ???? ........... Alebo budúci investor kúpil predmetný bytový dom pôvodných nájomcov od mesta Ma ????? BOLA VEREJNÁ SÚŤAŽ ??????? Prečo investor neuhradil a NEZABEZPEČIL NÁHRADNÉ BÝVENIE všetkým vysťahovaným nájomcom ????? ( asi neboli všetci neplatiči ..................)
Fakt je, že sa búralo, a nový bytový dom vyrástol veľmi rýchlo. .....Zisťoval niekdo zodpovedný ( napr. poslanci )ako to vlastne bolo ,,,, Zistil si to minister Lipšic predtým ako dával zatiaľ nesplnené ultimáta aj primátorovi ???,
KOĽKO MESTO MALACKY DOSTALO ZA POZEMOK POD TÝMTO BYTOVÝm DOMOM a koľko za dom ??????????
Vraj nový bytový dom na Partizánskej ul. bol postavený na NEVYSPORIADANÝCH POZEMKOCH CUDZÍCH VLASTNÍKOV ????????
Zisťoval niekdo ako to vlastne je a bolo ,,,,?????
Všetko so všetkým súvisí ....Zistí a odpovie finančná a stavebná komisia MsZ mesta Malacky občanom ako to vlastne bolo ?? AK to tak bolo a je: KDO VYDAL a kdo podpísal STAVEBNÉ POVOLENIE na bytový dom na Partizánskej ulici, pokiaľ je pravda \\\\\\\" čo jedna baba povedala \\\\\\\" že aj tento bytový dom je taktiež ako b.domy pri Maline postavený v časti na nevysporiadanom pozemku ??? \"

21.06.2011 07:50:39 | Oskar Dobrovodsky

Pan PETER, ako vzdy klamete, klamstvo a demagogia je vasa dennodenna cinnost. Po namontovani kamier nebolo jedno napadnutie, bolo ich viac. Vetu o diablovi ste vytrhli z kontextu. Reporterka sa ma pytala co ocakavam od stretnutia s p. Kotlebom, vraj je extremista. Povedal som jej, ze dva a pol roka mi nicia zivot neprisposobivi asociali, nicia moju rodinu, znehodnotili nas majetok, devastuju dom, zahradu, vyhrazaju sa nam zavrazdenim, hadzu po nas tehle, kamene... Doslova som prosil stovky kompetentnych od poslancov, primatora, az po ministrov, ziadal som ich o pomoc, no ignorovali ma, vypocul ma len p. Lipsic a namontoval kamery. Cize, som v takej stresovej, napatej situacii, ze pomocnu ruku by som zobral aj od diabla. Nuz a tento "mily" PETER zneuzil ten moj vyrok a uz dlhsiu dobu sa snazi znicit mna a moju rodinu, aj tym ze na mna vypisuje klamstva a spinavosti...

21.06.2011 07:58:23 | Oskar Dobrovodsky

V tu nedelu, ked prisli tazkoodenci chranit neprisposobivych asocialov som chcel pozvat piatich priatelov na kavu. Neverili by ste, policajti ich ku mne nechceli ani za svet pustit, dokonca by na nich vytiahli aj obusky! Ti kamarati a kamaratky im vraveli, ze preboha ved nas prehladajte, no marne... Toto su neskutocne veci, kruta realita, bezpravie... pripomenulo mi to obdobie pred novembrom 89. Potom sa moze niekto cudovat, ze slusny clovek pohrda a opovrhuje slovenskou policiou?

21.06.2011 08:39:36 | Oskar Dobrovodsky

Ano, vraj podali na mna trestne oznamenia za napadutia, ublizenia na zdravi, pokus o vrazdu atd. Samopal nemam, ale zato najmodernejsi gulomet FK-729. Este daka otazka pani Jezkova? Co sa este suska?

21.06.2011 08:47:29 | malačanka

pre O.D.
p. Ježkovú nepoznám. Čo sa ešte šušká? No vraj čo sa týka incidentov so sudmi/ cigánmi/, vraj im najprv začnete nadávať do ku...v cigánskych čo tým obmedzencom stačí na to aby sa nechali vyprovokovať potom keď začnú nadávať tak vytiahnete kameru alebo mobilný telefón a netočíte si. Potom to dávate na web a vyplakávate ako slušný občan je napadnutý cigánmi a prečo s tým nikto nič nerobí a pod. Ale to určite nieje pravda, tomu neverím, tak hlboko by ste určite neklesli.

21.06.2011 08:58:45 | Oskar Dobrovodsky

Ano, malacanka, toto vsetko co sa suska je pravda. Oni (ti Romovia) su vlastne velmi slusni a mili ludia, vsetko je to zmanipulovane, zinscenovane, mozete pokojne suskat dalej...Hovgh!

21.06.2011 09:58:00 | malačanka

no myslela som. Aký ste milý , vtipný muž, dáme spolu kávu .o)

21.06.2011 10:59:12 | Miro

Tá malačanka provokuje O.D., vtipné ...?

21.06.2011 17:46:41 | miso

Jasne p. Dobrovodsky nema co na robote tak naschval provokuje 35ciganov aby bol v TV.To mate odkial taku suskanicu?Od Arane Rigovej ci Dezidera Lakatosa? :D

21.06.2011 17:50:57 | Martin

Treba zvolit Kotlebu okamzite! on vyriesi aj ine problemy

21.06.2011 19:44:14 | Malacan

Primator mesta "poradil" Dobrovodskemu ml., ze v Plaveckom Podhradi su domy na predaj, aby tym neprisposobivym asocialom kupil dake domy v tej dedine. Na Dobrovodskeho st. podal trestne oznamenie za ohovaranie, ked sa 80-rocny Dobrovodsky st. spytal pred ministrom Lipsicom v hostinci U kona primatora Ondrejku co je pravdy na tvrdeni Roma Romana Galbu, ze zo 100 000 byvalych korun slo polovica Ondrejkovi do vrecka (v obdobi, ked sa stahovali z Gajar do MA). Pan Dobrovodsky ma osem svedkov, ktori to poculi na pode mestskeho uradu v MA, no primator Ondrejka namiesto podania trestneho oznamenia na toho Roma co to povedal, poda trestne oznamenie na stareho, slusneho cloveka!

21.06.2011 20:22:31 | Jason

kupit im dom v Plaveckom Podhradi nieje riesenie,tam zase budu vyvolavat konflikty s miestnymi.to nieje systemove,len ciastkove riesenie.ja by som navrhoval kupit im dom v susedstve primatora Malaciek hehe

21.06.2011 21:23:46 | Peter

Pan Dobrovodsky, uz vychadza na povrch Vasa arogancia, skryta pod pozlatkom tyraneho cloveka. Pisete, ze ste chceli pozvat piatich priatelov na kavu a policajti ich k Vam nechceli ani pustit. To, ze kvoli Vasej demagogii sa nemohli ludia z Kostolista dostat do Malaciek, je ovela mensi problem ako Vase chutky na kavicku. Nerespektujete ziadne pravidla. Ked sa Vam tak pacilo v zahranici, preco ste tam nezostali?! Nemuseli by sme teraz vidiet na Druzstevnej ulici trvale odstavene policajne vozidlo. A toto je otazka aj na pana Kubinu. Preco to vozidlo, ked p. Lipsic tam nechal nainstalovat kamery? Alebo tie kamery su tiez take osozne ako jeho navsteva v Malackach? Pan Dobrovodsky, a co sa tyka Vasho spriahnutia s diablom - to je realita, ktoru ste vyslovili pred kamerami - a presne taka realita ako Vase satanistice sklony v minulosti. Alebo aj tieto popierate?

21.06.2011 23:34:57 | Rado K.

Ty Peter, ty chces potopit Oskara Dobrovodskeho? Si zakomplexovany clovek, ktory nevie co zo sebou. Staraj sa radsej o seba a svoju rodinu. Bol by som zvedavy ako by si zvladol ty tuto tazku situaciu. Namiesto toho, aby si podrzal cloveka ho osocujes neustale. Ale pamataj si : Kto druhemu jamu kope, sam do nej spadne.

22.06.2011 00:42:39 | Peter

Pani Baligova, a toto su ti slusni ludia, co pochodovali na Druzstevnu ulicu. Vo svojich prispevkoch som nikomu nenadaval, len som prezentoval svoj nazor. Som zvedavy, ci tu LPM necha tie vulgarizmy. Viete si vobec predstavit, ako by to dopadlo, keby tam neboli policajti?!?!?! Viete, LPM sa snazi a tu snahu im nikto neberie, ale snaha je malo a bezhlavou iniciativou je mozne vela veci zbabrat. A to je i pripad reklamy planovanych jatiek. Pytate, kto zaplati vyjazd tolkych policajtov. Moj nazor na tuto otazku urcite vytusite. Rad by som este pockal na vyjadrenie pana R. ohladne zasahu policajtov.

22.06.2011 01:19:00 | Oskar Dobrovodsky

PETER, ste zly clovek, snazite sa znicit mna a moju rodinu, ale uprimne, vobec netusim preco. Vyzyvam Vas, ak ste chlap a nie zbabelec, dokazte pred verejnostou, dokazte pred malacanmi moje satanisticke sklony, ktore ja absolutne popieram. Predpokladam, ze sa zachovate ako vzdy, teda ako ZBABELEC, ako aj na tychto strankach, kedze vystupujete ako ANONYM, hrdina ste len so zbranou v ruke...A preco vlastne ste nepustili tych ludi z Kostolista do MA? Preco ste chranili tych pociernych neprisposobivych kriminalnikov s macetami a bejzbolovymi palicami v rukach? Viete kolko milionov byvalych korun nas danovych poplatnikov stali ti smiesni tazkoodenci, ktori prisli chranit asocialov, ktori nikdy v zivote neprispeli ani korunou do spolocnej pokladnice? Ved taketo zbytocne vyhadzovanie penazi zruinuje nase mesto, to je okradanie Malacanov...

22.06.2011 01:42:30 | Oskar Dobrovodsky

A preco som nezostal v zahranici? Je pravdou, ze Baskicko je moj druhy domov, mam tam vela uzasnych priatelov, ta krajina mi prirastla k srdcu, mozem sa tam kedykolvek vratit. Lenze nejedna sa o to preco som sa vratil ci nezostal tam. Jedna sa o to, ze ma stve, ze v meste kde som sa narodil sa posliapavaju zakladne ludske prava a slobody, zakon tu neplati pre vsetkych rovnako, jeden obcan moze vozit 13 ludi v aute iny len 5, jeden moze jazdit pol roka bez SPZ a ziadnemu policajtovi to nevadi ci soferovanie auta znacne opitym clovekom. Dalej mi vadi, ze niekto moze beztrestne palit namorene ci lepene drevo, alebo kable, dalej ma stve, ze niektori obcania mozu robit velku potrebu na verejnych priestranstvach a to na prave poludnie. Dalej nepochopim ako mozu podaktori vyrevovat ozrati na ulici o 01.00, rozbijat pivove flase a policia ich ani len nepokutuje za rusenie nocneho kludu...a mohol by som tu podobnych pripadov napisat tak za dve stranky, pripadov za posledneho 2,5 roka. Viem, je to jednoduche, ked ma to tak trapi, mam si zbalit kufre a odist do zahranicia. Lenze ja tu nenecham mojho 80 rocneho otca a nas dom napospas necivilizovanym ciganom. Viem peter, ze sa ma snazite znicit, no ja sa nevzdavam.

22.06.2011 08:29:30 | malačanka

Za všetkým hľadaj ženu alebo peniaze , v prípade O.D. to žena určite nebude lebo nechcel ísť so mnou na kávu :o)), tak potom peniaze ?. Ak sa pozriete na mapu Malaciek tak za domom O.D. je celkom pekný pozemok ktorý by sa v prípade odchodu cigánov dal veľmi dobre predať ako stavebný pozemok čo ale v terajšom stave je absurdné, veď kto by chcel za susedov 50 ks cigi, že? Alebo sa mýlim? Isté je že tu nebude kľud pokiaľ cigi neodídu a to je bludný kruh . To že tam budú stále fízli nič nevyrieši a po pár dňoch tam budú len občas ako to bolo doteraz / ozaj kto by nechcel aby mu polícia nonstop strážila dom? S týmto absolútne nesúhlasím, ak by tam bol problém tak nech to tam riešia ale toto?/ takže všetko bude po starom. Jediné riešenie bude ozaj len to ak si O.D. zoženie modré chániče na uši a sapík a trocha to tam preriedi tým pádom bude problém vyriešený lebo vraha každý odsúdi / viď Herman/ a O.D. nezostane nič len sa odstreliť alebo bude odstrelený políciou. Bude tu ešte rušno.
Vaša Sibila :o))

22.06.2011 09:29:06 | Peter

Pan Dobrovodsky, konecne sa na niecom zhodneme. Tiez si myslim, ze nie ste dobry clovek. Navyse trpite paranoiou. Vy mi zase uvedte jeden jediny priklad, ako sa snazim znicit Vas a Vasu rodinu? Na rozdiel od Vas vyholenu hlavu som mal len v detstve - zo zdravotnych dovodov. Nasilnicke prejavy sa v sucasnosti snazite ukryvat pod poklickou tyraneho cloveka. 24 hodin denne. A to aj teraz, ked su tam tie auta? Ozaj, este stale si myslite, ze som policajt? Onedlho uvediete, ze sedim v tych policajnych autach pri Vas a cakam na vhodnu prilezitost Vas znicit.

22.06.2011 09:47:09 | malačanka

Pred chvílkou som sa dozvedela, že tí fízli čo strážia dom O.D. to majú platené ako službu nadčas, vraj cca. 130€ za službu/ 12 hodín/ a sú tam dvaja t.j. 260€ a vzhľadom k tomu že dom strážia nonstop tak stáženie domu O.D. nás daňových poplatníkov vyjde 520€ denne!!!! To čo už je za SBS???

22.06.2011 10:39:03 | Dusan

Malacanke - len tak na ozrejmenie, vela za ten pozemok nedostane, je tam ochranne pasmo sondy, ktoru prevadzkuje Pozagas, takze mu tie peniaze nezavid!!!! Nic tam \'nikto\' nepostavi, lebo mu Pozagas neda povolenie. Zober si radsej neprisposobivych k sebe, urobis Oskarovi pokoj. Mimochodom /Hermana/ neodsudil kazdy, susedia si oddychli a podakovali sa mu sprejom na stenu. Ti, ktori to nechceli vidiet, to rychlo zatreli.

22.06.2011 10:57:04 | malačanka

pre občan: Ja? ja som nič nezkonštatovala len som sa pýtala, pokiaľ dobre vidím tak za vetou je otáznik. A čo sa týka susedov plne s Vami súhlasím, nikto by cigi za susedov nechcel .

22.06.2011 11:09:10 | eva

Čo to tu píšete, koľko nás stojí stráženie domu O.D. ? Veď ani neviete koho oni chránia, strážia. . . To by sme museli mať na každého rovnaký meter....
a nie jeden na bielych, druhý na čiernych. Chránení sú i cigáni, ktorí sa boja, hoci i medzi sebou sa biju, hádajú. A čo si myslíte že tá hliadka vyrieši ?
Bývam na tom konci, na ulici je to pokojnejšie, ale keď začnú vykrikovať, decka revať, ten hnusný smrad čo od tiaĺ ide, nemôžte otvoriť okno, vyvesiť prádlo, sedieť v záhrade. A tých potkanov čo tam je , na ulici, v potoku, všade, bojíte sa aby vám nevbehli do domu, auta.... Len si to pridte skúsiť, tak po práci sa vrátiť unavený domov, chcete mať pokoj, súkromie, niečo si porobiť, tešiť sa, ale je to všetko inak. Ste sledovovaný a znášate toto všetko
deň čo deň v obave čo zase bude..... Je to veľký psychický tlak,.... Máte deti ?
Pustite si ich na takúto ulicu, nech sa tam pokojne hrajú. Máte starých rodičov ? Nechajte ich na tejto ulici, nech si pokojne sedia na lavičke..... Toto neni len krutý sen, toto je realita..... Tak si otvorte oči, kto kam má utekať, koho chrániť.....Veľa pekných chvíl v živote.... veľa pokoja ... a kľudného spánku

22.06.2011 11:19:36 | obcan

pre Malacanka:

ked citam Tvoje prispevky, myslim si: nejaka chytra co byva dalej od druzstevnej, a snazi sa svojim "vecnymi" argumentami pozerat na vec z druhej strany.
Bohuzial, musim konstatovat, ze nevies o com pises. Nie len pan. Dobrovodsky ma problem s neprisposob. obivatelmi. Ludia z Druztevne maju aj ine problemy: Cigani nadavaju starim ludom do starych ko.../ku..., zelaju im aby skapali, biju starych ludi palicami, hadzu do nich kamene, obtrazuju mladych ludi ktori idu z Kostolista do MA (po novovybudovanom chodniku).

pre Malcanka:
snazite sa na vec pozerat z druhej strany, ale na zaklade argumentov ktore si vymyslate. Snaha rozsirit diskusiu? Doprial by som Vam byvat v susedstve romskej rodiny na Druzstevnej. Verim, ze by to prispelo Vasmu mentalnemu zdraviu. Neviem komu by ste vy chodili vyplakavat.
O probleme nic neviete, verim ze ste tam nikdy nebola a Vase argumenty su vymyslene. Chodte aspon raz na Drustevnu, pozorujte co sa tam deje, aby ste vedeli o com pisete.
Je len ironia ze pan Ondrejka zasiela blahozelanie k vyrociu, blahozelanie vo svojom mene z rozpoctu mesta (pani C.Hudakova k 80-ke, ktora byva na Druzstevnej).
Mozno sa aj pan O.D. dozije blahozelaniu k vyrociu od pana Ondrejku a mozno sa tam podpise aj "Malacanka".

22.06.2011 11:34:20 | Rado K.

pre malacanka
Je pravda, ze policajti tolko zarobia. Dom Oskara D. nestrazia, to CIGANI POZIADALI POLICIU o NON STOP STRAZENIE, pretoze maju obavy pred skinheadmi.
Takze ste na velkom omyle !!! Staci Vam?

22.06.2011 12:43:05 | Oskar Dobrovodsky

PETER. Snazite sa ociernit moje meno vymyslami o nejakej mojej satanistickej minulosti, no napriek mojej vyzve sa to nesnazite nijako dokazat. A hlavu som nemal nikdy vyholenu. Nikdy som nebol trestany, ani som nemal problem so zakonom narozdiel od tych vasich ciernych chranencov, ktorych ste v nedelu tak urputne branili neviem pred kym. A ze ci si este myslim, ze ste policajt? Nie, nemyslim, ja to dobre viem, napokon aj v tychto vasich prispevkoch ste sa prezradili... Premyslal som, preco asi tak na mna utocite. Myslim, ze je to kvoli tomu, ze sem prisiel p.Lipsic a myslel si ze malacka policia je neschopna, kedze si nevie poradit s jednou agresivnou rodinou. Teraz zase prisiel p.Kotleba (co mna samotneho dost prekvapilo, no na druhej strane potesilo, ze sa mi snazi pomoct) a malacka policia je v ociach p. Lipsica asi nadalej neschopna, co vas pravdepodobne zoziera a Vasu zlost si vylievate na mne. A viete kto sa najviac smeje? Nepracujuci, neprisposobivi asociali, okupujuci cudzie pozemky vedla mna...

22.06.2011 16:23:29 | marek

Oskar Dobrovodský je jeden slušný človek a nechce nič iné len spokojne žiť vo vo vlastnom dome! A Peter vy čo ste za hovado? O čo Vám ide ? Sa tu hrajete na velkého kápa však za počítačom je každý pán ste úbohý je mi Vás lúto :)

22.06.2011 16:37:51 | Denisa Bilkovičová

Oskar! Na také odpovede typu Peter a pod. neodpovedaj,nereaguj.......,pre Teba je to strata času......Odpovedaj slušným,inteligentným ľudom,ktorí Ta podporujú a vedia Ťa pochopiť v Tvojej ťažkej a zložitej situácii.

22.06.2011 16:57:43 | Oskar Dobrovodsky

PETER. Viem ako u vas v Gajaroch chudaci ludia dlhych 7 rokov trpeli terorizujucich "pucovcov", ktorych k vam pristahoval Ondrejka. A teraz sa snazite o pomstu, aby aj malacania trpeli ako vasi spoluobcania, teraz sa vyzivate na mojej bezmocnosti voci tejto 40- clennej agresivnej svorke, tesi Vas ako trpi moja blizka rodina. Lenze ako sa povie "na konci bic plieska"...

22.06.2011 18:21:19 | malačanka

pre dávid:
to nie , a kto si ty? žeby ,, slušný,, občan z Družstevnej? .o)

22.06.2011 18:24:44 | dávid

určite nie taký debil ako ty :)

22.06.2011 22:23:43 | Vlado

David precitaj si prispevok o malacanke, tvrdi o sebe, ze je ,,Sibila,,
Je uz smiesna, ako vie kritizovat vsetko, pritom nevie o tomto probleme vobec nic!!!!!!!
A tie jej vy*y z hlavy: citujem,, odstrelit alebo bude odstreleny policiou,, / tym myslela O.D/, NORMALNEHO CLOVEKA nenapadne !!!!!

23.06.2011 11:14:35 | J.Říha

Dobrý deň, Peter. Prešiel som si celú diskusiu, v ktorej som postrehol náznaky otázok pre mňa. Nie je potrebné vyzývať, ale možno stačí zdvihnúť telefón a ozvať sa mi. Kontakty na mňa sú verejné už 4 roky.

Peter, pýtate sa ma na protest? Neotvárajte otvorené dvere. Sám Milan Ondrovič Vám zdôraznil, keďže ste to nenašli prvý raz v texte článku, že sa dištancujeme od toho. Nebodaj stále čakáte, že Vám 7 poslancov za ĽPM osobitne podpíše vyhlásenie, že sa dištancuje. Urobili to nie poslanci, ale celá občianska iniciatíva ĽPM. Naši redaktori dostali informáciu o konaní akcie. Sprostredkovali ju z preventívnych dôvodov, dokonca informovali zástupcov mesta. Ja osobne podporujem inú pokojnú formu, ktorú aktívne využívam od marca.

Peter, pýtate sa ma na policajný zásah? Nie som expert na bezpečnostnú politiku, k tej by sa mali vyjadriť asi iní. Vo všeobecnosti neodsudzujem nasadenie bezpečnostných zložiek. Myslím si, že je povinnosťou polície zabezpečiť ochranu verejného poriadku aj v týchto prípadoch. Súhlasím s názorom, že nikto nevie vopred odhadnúť priebeh podobných akcií. Ale to, či bolo potrebné rozmiestniť jednotky krížom cez ulicu a zneprejazdniť ulicu (čo si nebodaj dovoľujete ešte pripísať nám), je druhá otázka. To si až tak nemyslím. Rovnako si nemyslím, že mládež či starší obyvatelia, rovnako rodiny s deťmi, ktoré som na stretnutí obyvateľov videl, predstavovali väčšie bezpečnostné riziko ako skupina Rómov, ktorá pobehovala pár hodín pred stretnutím s palicami a mačetami. Verím Malačanom, a preto môžem napísať, že si nemyslím, že bolo v záujme kohokoľvek zo zúčastnených vyvolávať konflikt. Ale prísť demonštrovať rómskej rodine, že Malačania držia spolu.

Peter, pýtate sa ma Družstevnú? Od marca ju riešim za ĽPM spolu so Zuzkou Baligovou. Ja chápem, že je ťažké pre Vás vyznať sa a reagovať na veci, keď o nich neviete vopred. Buďte trpezlivý. Vedzte, že je to potrebné robiť týmto spôsobom. Robím len to, čo mi dovoľuje zákon. Netvrdím, že vyriešim rómsky problém, ale tvrdím, že je možné vynútiť to, aby sa rešpektovali na Družstevnej v Malackách zákony. A to sa v týchto dňoch realizuje. Ak to niektorí neprispôsobiví nechápu, je to problém ich, nie môj ani Váš. Ja som sa im to snažil vysvetliť aj osobne. Ešte koncom mája som sedel so zástupcami rodiny Danihelovej a Galbovej. Sedel som aj s priamo dotknutými susedmi, s poslancom Ondrovičom za 4. obvod sme sa stretli aj s obyvateľmi Družstevnej. Ja som si obraz o rodine Dobrovodskej, Salčíkovej, Rafaelovej, urobil, aj preto som im dal slovo, že sa veci pohnú. A nech by ma to stálo aj všetku energiu počas týchto 4 rokov práce poslanca. Mám zaradené v programe predložiť mestskému zastupiteľstvu v septembri súhrnnú správu za Komisiu pre správu majetku a legislatívu.

A môžem Vás ubezpečiť, že mne je jedno, či ste obyvateľ, policajt, riaditeľ polície. Tí prichádzajú a aj odchádzajú spravidla ako poslanci pri zmene vlády.

Peter, pozývam Vás na spoločnú prehliadku domu pani Rafaelovej v budúcom týždni, pondelok, utorok. To je tá pani, ktorá bola nútená vysťahovať sa. Pridajte sa ku mne a prezrieme, čo sa deje v jej dome.

Ak máte úprimný záujem niečo z tohto komentára hlbšie rozdiskutovať, prípadne idete so mnou obhliadnuť dom pani Rafaelovej, ozvite sa mi. Ak nie, prajem Vám všetko dobré.

25.06.2011 20:18:09 | denisa bilkovičová

odkaz pre Petra! Pán Peter,nemôžem za to,že nepíšem také duchaplné názory ako Vy,hlavne sa mi páčil Váš duchaplný výrok ohľadom satanizmu p.Oskara Dorovodského!!!!To ste odkiľ nabrali?????Jedna pani povedala.........?????Aj to ako diagnostikujete choroby,Vy ste psychiater???????Napísali ste,že pán Dobrovodský ml.trpí paranoiou!Kto Vám dáva právo niekoho takto urážať??Píšete tu ale ešte som si od Vás neprečítala žiadne konštruktívne riešenie na túto situáciu,ktorá je na družstevnej ulici! Ak ste taký frajer ako sa tu robíte,zoberte si ich bývať vedľa seba,aspoň ich už nikto nebude provokovať-chudáčikov.Po takom týždni v susedstve by ste mi napísali svoje pocity zo spolužitia.Určite by boli kladné,že???S pozdravom.

03.07.2011 07:19:46 | Miroslav

Ľudia vy mi pripadáte ako typické slovenské ovce čakajúce na porážku - treba ohnúť pred každým chrbát a ono to sa to už nejako bude. Pritom riešenie je veľmi jednoduché, ak raz vami volení zástupcovia neobhajujú vaše záujmy, čo mi z tejto plamennej diskusie vyplynulo, potom nerozumiem prečo ešte stále nemáte petíciu za ich odvolanie, pretože jedine tomuto tá chamraď platená z vašich daní rozumie.

03.07.2011 14:39:08 | malačianka

Chcem sa spytat?...viete niekto nieco o tom ze Romovia z "Druzstevnej" budu prestahovani priamo do dediny Male Leváre? Nie do osady v ML ale priamo medzi rodinne domy? Dakujem

03.07.2011 16:03:38 | miro

Pytajte sa toho kto ma v tom prsty. Pan Riha vie dobre co sa robi na Druzstevnej ze pan Riha? Odpovedzte malacianke preco ich stahujete do Levar. Preco ste rozdaval Galbovym vyzvu na opustenie domu ked nejste majitel pozemku? Vieme o tom. Idu po vas pan Riha nebojite sa? Urobte si poriadky s panom Michalkom zradza vas aj o burani domu vieme.

03.07.2011 17:16:04 | malačianka

p. Riha tak prezradte ako to je? Kto kupil rodinny dom a od koho v Malych Levaroch c.d.127????? Tam chcete prestahovat Romov z "Družstevnej"? Preco sa o tom nepise v materialoch ani v programe do mestskeho zastupitelstva???? Odpoviete mi???? dakujem velmi pekne

06.07.2011 14:30:15 | nika

ja by som menovaných občanov umiestnila na samote u lesa a prestali by spory Malacky - Gajary, tam by som im dala drevenú chalúpku a nech tam bývajú a bolo by po starostiach, lebo to presúvanie z jedného mesta do druhého nemá cenu nič sa tým nevirieši, len problém sa presunie z jedného mesta do druhého

09.07.2011 16:39:53 | Michal

Ja sa len cudujem , vam obcanom Malaciek, ze tam este trpite toho vasho starostu! Uz davno mal byt odvolany , spravili ste nejaku peticiu za jeho odvolanie?