"Keď otvárali Tesco v Malackách, bol som rád, že už aj v Malackách máme tento obchodný reťazec. S odstupom času zisťujem, že to nie je všetko fajn. Je smutné, že vedenie malackej pobočky stále nedoriešilo večné pípanie kódov a s tým súvisiace ponižujúce kontroly slušných ľudí. Mne sa to stalo dvakrát pred Vianocami a dnes prišla z Tesca moja mama s otcom nahnevaní, že mali všetko riadne zaplatené a pri odchode "pípali". Je to ponižujúce a uráža to ľudskú dôstojnosť, keď vás vidia známi ako vás šacuje SBS-kár. V Bille, Lidli či Kauflande sa mi to ešte nestalo," napísal náš čitateľ Marián na Facebooku
"A ja pípam pravidelne, keď nakupujem v Tescu plienky," reaguje na jeho mladá mamička. "Aj nám sa to stalo, minimálne dvakrát," dodáva druhá.
Prinášame reakciu Petra Sklenářa,manažér pre komunikáciu
Neopodstatnená signalizácia kódovaného a zaplateného tovaru je spôsobené opomenutím zo strany pokladníčky, ktorá kódovaný tovar pri platbe zákazníkom nedeaktivuje. Mrzí nás, že sa to našim zákazníkom stalo. Týmto sa za takúto nepríjemnú situáciu ospravedlňujeme zákazníkovi, ktorý Vám podnet zaslal a tiež sa aj všetkým ostatným zákazníkom, ktorým sa to prihodilo. So zodpovednými zamestnancami pokladní vedieme pohovor a prechádzajú preškolením, aby sa takéto situácie už neopakovali a zákazníci odchádzali po nákupe u nás s príjemným pocitom.
Rozhovor s vedúcou prevádzky hypermarketu Tesco Stanislavou Pivarčiovou po prvých 100 dňoch od otvorenia sme zverejnili vo februári tu.