Ľudia pre Malacky » Tesco chce byť dobrým susedom

Krátke správy

27.04.2023
Záchranná brigáda Hasičského a záchranného zboru v Malackách v súčinnosti s Okresným riaditeľstvom Hasičského a záchranného zboru v Malackách pozýva verejnosť pri príležitosti osláv sviatku svätého Floriána, patróna hasičov, na Deň otvorených dverí, ktorý sa uskutoční dňa 05. mája  v čase od 08.30 h do 12.00 h v priestoroch Záchrannej brigády Hasičského a záchranného zboru v Malackách na Továrenskej ulici č. 1.

30.10.2022
Z 10 kandidátov ĽPM sme získali 10 poslaneckých mandátov. Novým poslancom zastupiteľstva sa stane náš kandidát Tomáš Beňo.Kandidát na primátora Juraj Říha uspel so 4171 hlasmi, čo predstavuje 79,81 % z 5 226 platných hlasov odovzdaných všetkým kandidátom.


» Archív krátkych správ

Inzercia

Ordinačné hodiny

Posledné komentáre

eva11.03.2024
Ulica Martina Benku prejde...

Michal11.08.2023
Ulica Martina Benku prejde...

nobody29.06.2023
Primátor Říha: Stavebný ruch ustane...

Gusto25.04.2023
Mesto obstaráva cyklotrasu z...

Max24.03.2023
Začala stavebná úprava svetelnej...

Luboš06.03.2023
Mesto získalo takmer 950 tisíc eur na...

Peter Ditrich06.02.2023
Rok 2023 sa začne výstavbou škôlky...

mm30.04.2022
Futbalový štadión by sa mal...

Príspevky z fóra

jan04.12.2023

Jana19.10.2022

dj24.03.2022

Peter Ditrich16.03.2022

Ondro05.08.2021


Príspevky z tém

otázka19.04.2017
Družstevná v Malackách

riki18.03.2015
Skatepark Malacky

pre pána primátora..16.02.2015
Skatepark Malacky

občan daňový poplat13.02.2015
Skatepark Malacky

ironik12.02.2015
Skatepark Malacky

Tesco chce byť dobrým susedom

Dnes, 3. februára oslavuje malacké Tesco prvých sto dní od jeho otvorenia. Pri tejto príležitosti poskytla exkluzívny rozhovor pre LPM.sk riaditeľka hypermarketu. V rámci rubriky Na slovíčko, pán riaditeľ sme sa rozprávali o najbližších novinkách, plnení cieľov, ale aj zaujímavostiach zo zákulisia. Viete, v čom sa odlišujú Záhoráci v nakupovaní? Nielen na to, ale aj na otázky čitateľov odpovedala Stanislava Pivarčiová.

K prvým sto dňom...

Riaditeľka hypermarketu Stanislava Pivarčiová slávnostne prestriháva pásku s Ladislavom Adamovičom, vedúcim oddelenia ekonomiky mestského úradu, pri príležitosti otvorenia Tesca v Malackách 27. októbra 2011. Prvých sto dní prevádzky hodnotí riaditeľka veľmi pozitívne.

Pani riaditeľka, malacké Tesco, ako ho mnohí Malačania nazývajú, 3. februára oslávi prvých 100 dní prevádzky. Deň otvárania Vášho hypermarketu sa dostal azda najviac do povedomia akciovým nočným nákupom u Vášho konkurenta. V meste boli kilometrové kolóny, davové šialenstvo, hádky... Videli ste sama reakciu, ktorú to vyvolalo? Myslíte, že situáciu s nočným nákupom Váš konkurent organizačne zvládol?

Hoci sledujeme akcie konkurentov, pravdupovediac neprislúcha mi právo posudzovať správanie a ani aktivity iných spoločností. My sme sa tešili na Malačanov a otvorenie nášho hypermarketu. Venovali sme sa naplno našej prevádzke a návštevnosť u nás hneď od prvého dňa napĺňala naše očakávania.

Čo si o podobných akciách myslíte?

Podľa mňa je dôležitejšie si vybudovať u zákazníkov dlhodobú vernosť ponukou sortimentu, službami a prístupom zamestnancov.

Ale poďme už k Vašej prevádzke. Ako hodnotíte prvých sto dní od otvorenia nového hypermarketu? Naplnili sa Vaše ciele, napríklad vo výške tržieb a podobne?

Hodnotím ich  veľmi pozitívne. Splnili sme vytýčené ciele a verím, že sme naplnili nielen naše očakávania ale hlavne očakávania zákazníkov.

A aké boli očakávania pred samotným otvorením?

Predovšetkým naplniť očakávania našich zákazníkov. Tak aby sa k nám stále vracali. Ušetriť im čas cestovaním za nákupmi do Bratislavy, tým, že im ponúkneme dostatočne široký sortiment výrobkov a tiež prvotriedny servis na pokladniach.

V súvislosti s výškou tržieb by sme sa radi spýtali, je možné už po prvých 100 dňoch urobiť porovnanie v rebríčku v rámci pobočiek na Slovensku a Záhorí?

Je ťažké sa porovnávať s hypermarketmi v iných lokalitách v podobe rebríčku. Na jednej strane majú hypermarkety rôznu veľkosť a šírku sortimentu ale na druhej strane na to má vplyv aj množstvo iných faktorov ako je kúpna sila regiónu, alebo aj blízkosť konkurencie. Ale napriek tomu hodnotím prvých sto dní veľmi pozitívne. Môžem však čitateľom portálu prezradiť, že náš hypermarket v Malackách sa radí medzi veľmi úspešné predajne z pohľadu plnenia cieľov.

Ešte pred otvorením hypermarketu sa Malačania aj na našej stránke zaujímali o možnosti práce. Koľko v súčasnosti zamestnávate ľudí?

Momentálne máme v stálom pracovnom pomere 86 ľudí a desiatku brigádnických pozícií. Väčšinu zamestnancov sme prijali práve z Malaciek a okolia.

Uvádza sa medzi ukazovatele spokojnosti s nákupom aj počet uplatnených reklamácií? Môžete prezradiť čitateľom ich doterajší počet?

Vzhľadom na skutočnosť, že bolo Vianočné obdobie, ktoré je najrušnejším obdobím v roku si myslím, že ich počet bol primeraný. Väčšinou sme zákazníkovi tovar vymenili alebo sme mu vrátili peniaze. Z hľadiska uplatňovania reklamácií rada spomeniem, že naša spoločnosť je v tomto smere medzi zákazníkmi dlhodobo hodnotená ako najlepšia. Tesco ponúka svojim zákazníkom veľmi výhodný servis, garancia vrátenia tovaru. Ocenia to napríklad pri nákupe vianočných darčekov, kedy sa zákazník netrafí do vkusu či predstavy obdarovaného. Zákazník má u nás možnosť vrátenia tovaru aj bez udania dôvodu. Zákazník si dokonca môže vybrať či chce výmenu tovaru alebo späť peniaze. Samozrejme treba mať pokladničný blok a tovar musí byť nepoškodený a nepoužívaný. Sú však pochopiteľne aj prípady, kedy tovar vrátiť nie je možné. Ide napríklad o knihy, CD alebo DVD, spodnú bielizeň, hygienické potreby či telefónne karty. Počet uplatnených reklamácií vzhľadom aj na našu garanciu vrátenia tovaru by nebolo podľa môjho názoru objektívne použiť ako ukazovateľ spokojnosti zákazníkov.

Riaditeľka S. Pivarčiová (v strede) so svojím novým tímom. Všetkých zamestnancov pred nástupom spoločnosť komplexne vyškolila, podľa slov riaditeľky absolvovali členovia jej tímu množstvo tréningov.

O hypermarkete v Malackách...

Hypermarket Tesco pri Padzelku čaká prestavba oddelenia Hobby. Už v marci sa plánuje s predajom položiek tovaru zo sezóny záhrada. Riaditeľka v rozhovore prezradila aj ďalšie najbližšie plány, a tým je rozšírenie mäsového pultu o predaj voľnej hydiny.

V spoločnosti Tesco Stores SR profesijne pôsobíte viac rokov. Pravdepodobne máte prehľad aj o iných prevádzkach na Slovensku. Ak by sme si vzali konkrétne región Záhorie, ktorý v súčasnosti reprezentuje aj hypermarket v Malackách, dajú sa pomenovať odlišnosti v spotrebiteľskom správaní? Sú Záhoráci v niečom odlišní?

Áno, sú odlišní. Podľa mňa sú opatrní a nároční na kvalitu, a preto sa snažíme zákazníkom čo najviac vyhovieť a nesklamať ich. My sme všetkých zamestnancov pred nástupom komplexne vyškolili, absolvovali množstvo tréningov. Sme úplne nový kolektív a vždy nejakú dobu trvá, kým sa zamestnanci zžijú s pocitom, že sú súčasťou budovania dobrého mena spoločnosti a svojou prácou zlepšujú postavenie spoločnosti na trhu, resp. v regióne, a že práve kvôli nim sa k nám zákazníci stále vracajú.

Aký druh tovaru u Vás zákazníci najčastejšie nakupujú? Prevláda nepotravinový alebo potravinový tovar?

Je to rôzne podľa obdobia. Ale splnili sa naše odhady, že naši zákazníci budú mať záujem o textil, odevy značky F&F a kuchynské potreby. Naše očakávania prevýšili vysoké predaje na oddelení čierneho elektra. Zákazníci okrem toho mali veľký záujem o čerstvý sortiment a medzi nimi víťazi naša vlastná pekáreň a pultové mäso.

Boli ste sa už ako riaditeľka pozrieť v iných malackých nákupných reťazcoch? A vôbec, chodia takto riaditelia na tzv. „obhliadku“ konkurencie?

Áno, pravidelne, a nielen do konkurenčných reťazcov, ale aj do iných hypermarketov Tesco na Slovensku. Neberieme to ako porovnávanie sa, ale skôr hľadanie inšpirácie a nápadov, čo môžeme ešte zlepšiť.

Ak ste boli, aké závery z toho pre Vás vyplynuli?

Jeden z konkrétnych nápadov, chceme rozšíriť mäsový pult o predaj voľnej hydiny, čo dúfam že sa nám v krátkej dobe podarí.

Nedávno boli medializované prípady, kedy sa obchodné reťazce nedohodli na dodávke vybraných značiek tovarov, a tie zmizli k určitému dátumu z pultov. Ktoré značky u Vás na pultoch po zmenách v dodávke nenájdeme? Či sa Vás medializované spory netýkali?

Možno myslíte na spoločnosť PepsiCo. Rokovania so zástupcami tejto spoločnosti stále prebiehajú. Našou snahou je dohodnúť sa s našim partnermi na vzájomne výhodnej spolupráci a budovať si s nimi dlhodobé korektné vzťahy. Okrem toho, práve naopak sortiment nám bude pribúdať. Začiatkom tohto mesiaca prebehne u nás mala prestavba na oddelení Hobby, bytový textil, kuchynka a kozmetika. Jej účelom bude zaradiť do sortimentu niekoľko nových položiek, odhadom do 200 noviniek, takže Malačania sa majú na čo tešiť. V priebehu roka sa niečo podobne pripravuje aj na oddelení trvanlivých potravín a novinky v oddelení čerstvých potravín sú zaraďované priebežné.

Máte možnosť finančne podporovať lokálne verejno-prospešné aktivity? Ak áno, aké? Je možné Vás individuálne v tomto smere osloviť?

Tesco chce byť dobrým susedom, a preto sa venuje aj podpore miestnej komunity prostredníctvom Nadácie Tesco. Nadácia podporuje neziskové organizácie pôsobiace v oblastiach ochrana životného prostredia, zdravý životný štýl, voľný čas detí a mládeže, výchova a vzdelávanie,  sociálna a zdravotná starostlivosť o handicapovaných a sociálne znevýhodnených spoluobčanov. Nadácia ďalej zastrešuje charitatívne aktivity ako sú zbierky, zber obnoseného šatstva a jeho venovanie tým, ktorí ho potrebujú najviac, výpredaj vzoriek v prospech charitatívneho účelu, dobrovoľníctvo zamestnancov spoločnosti Tesco. V priebehu roka vyhlasuje Nadácia Tesco niekoľko grantových programov. Posledným grantovým programom bol projekt Tesco pre zdravšie mestá, ktorý sa práve vyhodnocuje. Mestá, školy, škôlky mohli získať prostriedky na rôzne projekty s cieľom pomôcť životnému prostrediu. Odporúčam sledovať našu stránku www.itesco.sk. Tesco poskytuje aj dary miestnym neziskovým organizáciám pri príležitosti otvorenia nového obchodu. My sme si vybrali vaše Centrum voľného času, ktoré dar použije na nákup stolov a lavíc pre exteriér. Okrem toho sme poskytli reflexné vesty deťom zo základnej školy a taktiež sme podporili materskú školu v Kuchyni vecnými darmi.

Hypermarket Tesco patrí svojou veľkosťou medzi najväčšie predajne na Záhorí. Vo vstupnej (nájomnej) zóne sa nachádza kaviareň, lekáreň, kvetinárstvo, stávková kancelária či predajňu potrieb pre domácich miláčikov. Od 5. februára začnú na pravidelnej linke Malacky – Kuchyňa – Pezinok zastavovať medzimestské autobusy aj na zastávke Tesco.

Na záver otázky a skúsenosti od čitateľov...

Jednou z otázok od našich čitateľov bola aj otázka, resp. skúsenosť zákazníka, že vo večerných hodinách nenašiel na pulte dostatočné množstvo tovaru. Chcel požiadať pracovníka o doplnenie, podľa jeho slov vraj neuspel s odôvodnením, že tovar sa dopĺňa len cez noc a v predajni nie je nikto, kto by tovar doplnil. Je to štandardný systém? Isto chápete, že to môže niektorých zákazníkov odradiť.

Áno, chápem a musím povedať, že to nie je štandardná odpoveď nášho zamestnanca. Mrzí nás, že mal zákazník takúto skúsenosť, za čo sa mu ospravedlňujeme. Je pravda, že trvanlivý tovar dopĺňame v noci, ale pokiaľ zákazník osloví akéhokoľvek pracovníka počas dňa, ten by mu mal byť nápomocný a pokiaľ je z daného oddelenia, tak aj preveriť či daný tovar máme a priniesť ho zákazníkovi. Pokiaľ je z iného oddelenia mal by ho nasmerovať. Ideálne je v takomto prípade kontaktovať z oddelenia služieb zákazníkom službukonajúceho manažéra. Niekedy je komplikovane nájsť konkrétnu položku na paletách s množstvom rôznych druhov tovaru, ale je to naša práca, tak sa o to musíme vždy aspoň pokúsiť.

Sú hodiny, kedy je v predajni menej obslužných pracovníkov, ktorí by boli k dispozícii zákazníkom?

Určite áno, časový fond sa plánuje na základe odhadov frekvencie návštev zákazníkov. V rôznych častiach dňa je ich pohyb rôzny a tomu sa prispôsobuje aj počet personálu. Trocha náročnejšia je to úloha v prípade novej prevádzky ako je náš hypermarket, nakoľko ešte nemáme reálnu skúsenosť v Malackách po dobu jedného roka, o ktorú by sme sa pri odhade mohli oprieť.

Jedna čitateľka poslala do redakcie svoju skúsenosť, že pracovníčka pri pokladni jej vyčítala neskorý nákup asi 20 minút pred skončením otváracích hodín. Sú pracovníci školení na rôzne situácie? Môžete ubezpečiť, že zákazníci môžu využiť všetky služby predajne do konca otváracích hodín?

Samozrejme takéto správanie zamestnanca nie je v súlade s hodnotami, ktoré ako spoločnosť voči našim zákazníkom uplatňujeme. Zákazník má právo vojsť do hypermarketu najneskôr presne o 22. hodine a urobiť si svoj nákup. Zamestnanci o tom vedia, že to zákazníkom umožňujeme. Ťažkosti s meškajúcimi zákazníkmi sme mali, ale na Štedrý deň, keď sme zatvárali o 11. hodine a do 12. hodiny sme podľa Zákonníka práce už museli byť vonku z hypermarketu. Niektorí zákazníci sa však ešte o 11.45 h snažili dostať dnu kvôli nákupu a vtedy sme im bohužiaľ nemohli vyhovieť.

Viacerých čitateľov zaujali nevyužívané autobusové zastávky pri hypermarkete. Môžete čitateľom prezradiť, ako sa plánujú využiť?

Pre Malačanov máme dobrú správu. Od 5. februára totiž na pravidelnej linke Malacky – Kuchyňa – Pezinok už autobusy budú zastavovať aj na zastávke Tesco, ktorá bola doplnená do cestovného poriadku. Takže verím, že tí ktorí doposiaľ chceli a nemohli vystúpiť sa tejto informácii potešia.

Bola to iniciatíva spoločnosti či požiadavka mesta?

Vybudovanie autobusových zastávok bolo na podnet Tesca, keďže sme chceli zabezpečiť čo najlepšiu dostupnosť hypermaketu pre našich zákazníkov. Realizáciu zabezpečila po dohode spoločnosť, ktorá pre nás hypermarket postavila. A skutočnosť, že na zastávkach už budú zastavovať autobusy bolo za pomoci mesta.

A čo si prípadne myslíte o možnosti financovať spolu s ostatnými obchodnými reťazcami kyvadlovú dopravu, spájajúcu okrajové nákupné centrá s centrom mesta?

Takáto iniciatíva môže byť dobrý nápad a radi sa prípadnej diskusie na túto tému s ostatnými spoločnosťami zúčastníme.

Malacké Tesco je rozlohou najväčším na Záhorí. Aké prednosti malackého hypermarketu vidí jeho samotná riaditeľka?

Prednosti nášho hypermarketu vidím v tom, že ide o najmodernejšiu predajňu v meste s najširšou ponukou potravinového a nepotravinového tovaru. Predajná plocha hypermarketu je 4000 m2 a zákazník sa u nás pri takej širokej ponuke akú máme necíti byť stiesnený. Zákazník má u nás v rámci mesta najlepší sortiment v textile zastúpený značkou F&F a tiež obuvi. Okrem toho má zákazník u nás aj rôzne doplnkové prevádzky v nájomnej zóne ako kaviareň, lekáreň, kvetinárstvo, stávkovú kanceláriu či predajňu potrieb pre domácich miláčikov. A to všetko pod jednou strechou. Prednosťou sú napríklad rozsiahle mraziace boxy na predajnej ploche, uzavreté chladiace boxy na mliečnom oddelení, čo zákazník oceňuje kvôli komfortu nakupovania, nie je tam zima ako pri otvorených zariadeniach. A Tesco okrem toho aj šetrí životné prostredie menšou spotrebou energií.

Na čo sa v nasledujúcich sto dňoch môžu tešiť Vaši zákazníci?

Začiatkom marca začneme predávať položky zo sezóny záhrada, čo uvítajú hlavne obyvatelia rodinných domov, už spomínané rozšírenie sortimentu hobby a kuchynka a verím, že sa môžu tešiť na čoraz lepšie a kvalitnejšie poskytovane služby.

Na záver by sme sa Vás radi spýtali, kedy zvyčajne odchádza z predajne domov sama riaditeľka a čo Vás už stihlo v Malackách pozitívne prekvapiť?

Zväčša po 18 tej hodine. Najviac ma prekvapilo, keď som jedného dňa prišla do práce a nemala som kde zaparkovať, parkovisko bolo úplné plne. Takých dní uvítam čo najviac.

S. Pivarčiová (vľavo) má v Malackách veľké plány. V rozhovore pre LPM.sk prezradila čitateľom najbližšie novinky. Podľa nej sú Záhoráci v nakupovaní opatrní a nároční na kvalitu. Po prvých sto dňoch od otvorenia prevádzky hodnotí, že zákazníci mali veľký záujem o čerstvý sortiment a medzi nimi víťazi vlastná pekáreň a pultové mäso. Na fotografii spoločne so Silviou Ševčíkovou (vpravo), ktorá pracuje v spoločnosti ako oblastná manažérka služieb zákazníkom pre západnú oblasť.

Stanislava Pivarčiová (39) sa narodila v Bratislave, kde aj v súčasnosti býva. Pre spoločnosť Tesco Stores, a.s. pracuje od roku 2003. Pred nástupom do vedenia malackého hypermarketu pôsobila v spoločnosti Tesco na rôznych pracovných pozíciách. Má skúsenosti s vedením hypermarketu v Senci a Devínskej Novej Vsi. Je vydatá a má jedno dieťa. Svoj voľný čas rada trávi s rodinou.



pošli na vybrali.sme.sk

Pridaj svoj komentár

Pre pridávanie komentárov platia rovnako pravidlá dohodnuté pre diskusiu. Príspevok sa zobrazí v diskusii až po autorizácii administrátorom, takže ho prosím neposielajte viackrát.


Opíšte tento kontrolný text: lpm

Komentáre k článku

03.02.2012 09:49:55 | Stanislava

všetko je super na Tescu len by mohli dať viacej smetných košov okolo aby keď idú ľudia z Tesca nehádzali smetie okolo seba.... Ak nie Tesco tak potom mesto by toto mohlo spraviť....lebo jediný kôš na ulici je tuším len kúsok za železničným priechodom aj to stále prekypuje a okolo je špina.

03.02.2012 11:36:48 | loly

Pani riaditelka v článku spomína značku oblečenia F&F ale sortiment tejto značky je v Malackej predajni veľmi malo zastúpený !
Osobne a aj niektorý moji známi chodia radšej nakupovať do Tesco Lamač - tých 15 minút na viac sa oplatí obetovať.
Takže Tesco Malacky je pre mňa trocha sklamaním :-(
Je to len môj názor niekomu toto Tesco vyhovuje ale mne nie.

03.02.2012 16:11:49 | Marek

Mne v Tescu hlavne vadí balenie mäsových výrobkov do mikrotenových sáčkov... Tu by si moli zobrať príklad z konkurencie.

03.02.2012 16:47:21 | Malačan

Bordel na Pezinskej nemá nič spoločné s Tescom. To je vizitka ľudí, ktorí ten bordel robia. Ak by bol smetný kôš na každých 100 metroch, a Tesco tam nestálo, výsledok by bol rovnaký. V tomto prípade nie je podstatné Tesco, ani smetné koše. Rozhodujúcim kritériom je kultúra národa.

03.02.2012 19:47:59 | Majo

Pani riaditeľka zabudla spomenúť, že z Tasca Malacky odchádza späť do Lamača. Asi preto, že je zúfala hlavne zo zamestnancov. Takú bandu primitívov čo tu pracuje asi len tak ľahko nenájdete. A to čo bolo trochu šikovné, tak sa vrátilo späť do Lamača. Prázdne regále, zelené údeniny za pultom, neuveriteľné tvary pekárenských výrobkov a nebodaj sa na niečo opýtať niekoho z personálu, to som v žiadnom inom Tescu ešte nevidel.

03.02.2012 22:50:34 | Majo

Pani riaditeľka nemá kde parkovať? Ani sa nečudujem, keď na parkovisku je 20 parkovacích miest určených pre invalidov. Ja viem že 50% obyvateľstva Záhoria sú cigáni a tí sú všetci invalidi, ale 20 miest je moc.

04.02.2012 10:03:30 | fany

Aj mne najviac vadí to otrasné balenie do mikrotenových sáčkoch a tie
oschnuté salámy, šunky a syre. A ďalej v letákoch sú na niektoré tovare
akcie a v regáloch ich nenájdete, napr. teraz 2 l olej venus.

04.02.2012 13:36:18 | Maria D

Pekny rozhovor. P. riaditelke prajem vela uspechov pri plneni svojich predsavzati.

04.02.2012 21:19:55 | ANNA

Ked sme prišli do Tesca v Lamači vždy sme sa tešili na tie perfektné pekárenské výrobky , ale z pekárne našého Tesca som bola sklamaná . Myslela som že je to len začiatok že sa naučia piecť také pleténky ako v Lamači ale je to stále rovnaké . Ale inak som spokojná až na nejaké maličkosti pri syroch .

05.02.2012 13:42:57 | viera

Aký je tvoj názor
Načo má Tesco 12 pokladní keď v sobotu cez obed funguje 5 a z toho jedna vraj má poruchu.Ľudí plno všetci veľké nákupy. Vraj riaditeľka dala príkaz na 5. Pani riaditeľka to nie je známka vašej skúsenosti ako sa chválite.

05.02.2012 18:27:55 | Jana

Ja mam Tesco rada...co mi vadi konkretne v MA je vsak miesanie bezlepkovych produktov s lepkovymi...hoci je na to vyznaceny regal, bezlepkove produkty su rozhadzane vsade mozne.....
Tiez to stanie v rade na sunku a syry...nikdy neviete kam sa mate postavit, lebo tam nebyva dostatok pracovnikov...

05.02.2012 19:11:57 | renata

pre mna je tesco v MA skalmaním a verím, že si to zodpovední pracovníci prečítajú, veľmi málo oblečenia, slabé akcie, syry a šunky no prepáčte ale otras, už na pohľad to nie je dobré, ak idete nakupovať po 18.30 hod tak sa nemáte ani koho spýtať, nakoľko nikde nikto nie je a ak je sklopí zrak a ide preč, ochota zamestnancov nulová a nehnevajte sa aby predavačky po sebe kričali neslušné narážky to má byť ako vtipne? Naozaj chodím skor do Lamača, len ten milší personál stačí k lepšiemu nakupovaniu. Ak blúdite medzi regálmi, tak hned sa vás spýtajú čo potrebujete a v MA sa radčej schovajú. Nie je to postreh len 1 či 2 nakupujúcich a to už je dôvod na zamyslenie. Nie je umenie dotiahnuť zákazníka k sebe, umenie je ho udržať.

06.02.2012 18:46:47 | klient tesca

plne zdieľam názor s nickom Majo. Malacké tesco je na veľmi nízkej úrovni a ja osobne radšej chodím do Bratislavy do lamača...a nerozhoduje o tom ani tak druh sortimentu ako jeho stav a tiež prístup zamestnancov. Ak toto bude niekto čítať z tesca nech si vymenia pracovníkov SBS, teda ak tak už neurobili. Pár dní po otvorení tesca som išiel ráno o 6.45 hod. si kúpiť raňajky. keďže som mal naponáhlo tak som si chcel cestu skrátiť cez samoobslužné pokladne, kde nikto okrem pracovníka SBS a zamestnankyne nebol. tento pracovník ma zastavil a povedal mi aby som išiel cez vchod čo je na druhom konci predajne s tým, že ho nezaujíma, že sa ponáhľam. Po tomto prístupe som sa otočil a išiel som preč. odvtedy navštevujem tesco minimálne len keď musím....poznám veľa ľudí ktorý na tesco zdieľajú rovnaký názor....

06.02.2012 21:42:44 | Jana

ja som sklamana najma s ponukou potravinarskych vyrobkov : pekarenske a cukrarenske vyrobky - rozne druhy kolacov, vianociek su predrazene, za maly kusok zaplatit viac ako 0,80 EUR je uzera. Mlecne vyrobky : jogurty a masla - velmi drahe, ani ich tam nekupujeme. Ovocie - slaba a nekvalitna ponuka. Staci zajst o par ulic dalej a clovek najlepsie, kvalitnejsie a hlavne lacnejsie nakupi u konkurencie (Kaufland, Lidl) ... Tesco by malo prehodnotit svoju politiku, lebo takto strati prilis vela zakaznikov.

05.10.2012 09:35:26 | Katarína

Chcem iba dodať že Tesco v Ma síce máme ale niektorým ľuďom to veľmi znepríjemnilo životy!Poznám ľudí ktorý bývajú neďaleko a viem že aj vedenie Tesca sa snažilo túto situáciu riešiť ale nikto s tým nič neurobil!Križovatka ktorá vedie na Továrenskú ulicu je dosť nebezpečná a niektorý ktorý tadiaľ chodíte,viete že tam nie sú dostatočné prechody.Nedodržujú sa tam rýchlosti a ľudia sú tam dosť ohrozovaný a to nehovorím o mamičkách s kočíkmi!Tá križovatka tam je ako stavenisko,nakoľko tade prechádza neúprosne veľa kamiónov a ťažkých strojou!Ľutujem ľudí ktorý tam bývajú,sú to chudáci! A čo spravilo mesto? Nič! Tak ako nič neurobili s cigánmi tak ani s križovatkou a potom chcú aby sme im na voľbách dávali hlasy!A za čo?????